Gå til innhold

Flere slitne småbarnsmødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 søte små. Har mye av ansvaret alene. Barna er skjønne, men når ettermiddagen kommer er jeg så sliten. Det er morgen her kl 6. Størstejenta er i barnehage. På ettermiddagen er det lek/aktiviteter. Men merker at jeg er ikke bestandig så aktiv som jeg ønsker. Vi leser endel. Men sitter ikke på gulvet å leker riktig hver dag.. Begge er i seng rundt halvåtte. Begge våkner med jevne mellomrom om natta. Jeg legger meg rundt kl 22, men blir lite sammenhengende søvn.

I den siste tiden har jeg merket at tålmodigheten min er mindre. Og da får jeg så dårlig samvittighet overfor elste jenta. I kveld sprakk jeg totalt ved kveldsstellet. Eldste jente skulle bare, skulle bare, skulle bare... og til slutt sa jeg at nok er nok. Jeg var streng, sint, og hun begynte å gråte. Samtidig var jeg stressa, for babyen gråt under hele kvelds-stellet. Pappan er ikke hjemme nå i kveld. Når barna er lagt sløver jeg på sofaen eller på pc`n. Så blir det ny dag igjen. Hærlig når barna våkner uthvilte og blide. Men innimellom skulle jeg ønske at de iallfall kunne sovet til kl 7....

Hvordan har dere det? Og hvordan sliten blir dere evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som trodde jeg ble sliten av å ha 1 barn uten en mann.

To tomler opp for at du klarer det, noen dager har man masse energi, andre dager er det verre. Sånn er det bare :)

Jeg går på skole og med en lærer som tror vi BARE har histore som dermed sender oss hjem med lekser i flere timer om gangen blir man sliten og får vondt rygg.

Kan jo egentlig takke meg selv, siden jeg begynte på skole ETTER at jeg fikk barn, men jeg angrer ikke. Er bare sliten :P

Vi klarer oss nok , skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...