Peispå! Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hadde menssmerter ca frem til 10-11 i det tidspunktet jeg skulle ha hatt mensen. Siden da har jeg ikke kjent noe, men i går og i dag har jeg en del "tak" og murringer igjen. Flere som har dette så seint? Vanlig, eller kan det være noe annet?
Alida*Englebarn Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Hei! Jeg vet at kroppen forbereder seg til fødselen og derfor murringer på det stadiet. Livmoren skal jo ogdå utvide seg å gjøre plass til barnet som vokser. Likevel hadde jeg tatt en ekstra tur til legen, ikke minst for å få trygghet:-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde det også slik i uke 19. Gikk til legen for å sjekke, og han sa det var livmoren som strakk seg. Det var forbigående. Men ta deg en tur til legen, for å få en sjekk Er 22+6 nå
firebarnsmum Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Det er ikke kynnere du har begynt å kjenne i da? Livmoren "øver" seg til fødselen med å trekke seg sammen allerede nå. Det er vanlig og kjenne dette allerede nå. I tillegg så vokser den, og vi kan kjenne dette som menssmerter. Men som de over her sier, så ta en tur til legen for å være sikker. Så slipper du å gå og spekulere også. Det er ikke uvanlig å være bekymret heller vettu, etter det du har opplevd før:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå