Gå til innhold

Simpelthen fantastisk! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare blåse ut litt spontan glede her!

Til tross for litt småplager som halsbrann, vondt i korsryggen, "gangsperre" i hofte/rumpe/bekken og andre småting, så må jeg bare konstantere at jeg egentlig har det alldeles strålende om dagen! :-)

Er førstegangs og akkurat 16 uker imorgen.

Og spesielt den siste uka har noe definitivt endret seg! Mindre press på urinblæra så jeg slipper å løpe på do hver time (Knøttet som vokser oppover...?), mindre trøtthet (er nå tilbake til den normale trøttheten på denne årstiden) og merkbart mer energi. Jeg klarer faktisk å gjøre mer enn å bare gå på jobb og så hjem og legge meg på sofaen og sove. Jippi! ;-) Passer bra, siden jeg skal flytte om 1 måneds tid og har tusen ting å forberede.

I tillegg blir jeg mer og mer bevisst på Knøttet, selv om jeg bare har merket 1 spark hittil. Mer bevisst på og mer glad i. For å våkne hver dag til tanken på at Knøttet ligger i magen min og koser seg, gjør meg bare gjennomstrømmende glad og lykkelig! Å bære og vente på Knøttet er rett og slett verdens beste lykkepille! :-) Tar meg selv i å gå og smile og til og med le for meg selv flere ganger om dagen. Ser sikkert helt ko-ko ut... Men det er deilig! Herlig deilig!

Prøver å dele mest mulig med pappaen, men det blir liksom "meg og Knøttet" samme hvordan man vrir og vender på det, til syvende og sist. Vår lille symbiose. Vår lille verden sammen. Akkurat som om vi har en super-hemmelighet sammen, bare vi to!

Gleder meg til Knøttet kommer ut, til sommeren, men koser meg glugg ihjel med å gå gravid også. Mer og mer. Og mye mer enn jeg noensinne hadde forventet på forhånd.

Nesten så man kan bli fristet til å gjøre dette flere ganger, senere. Men bare nesten! ;-) Det holder nok med denne ene. Men ååååh! Så deilig vi har det sammen nå - og skal fortsette å ha det! :-)

Lykkeboblehilsen fra hovedstaden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så glad av å lese sånne positive innlegg! :) Nå sitter jeg her og smiler, og er kjempefornøyd med egen situasjon selv!!

Tusen takk for happy input!

Skrevet

Ja! Det er nesten som å gå rundt og være høy på ett eller annet! ;-)

Babylykke, kanskje? Rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...