Gå til innhold

Huff, har tydeligvis en liten jente med mange problemer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så lei meg, for vil jo at lille gullet mitt skal være friskt og velskapt... Var helt innstilt på at alt skulle være bra med henne. Er litt rart det der, min bestevenninne har fått en baby som nå er 7 måender som har hatt problemer siden dag 1, og er en krevende baby, og hun sa at jeg ville helt sikkert få det samme, siden alt som skjer med en av oss kjer med den andre også.. Jeg har bare ledd og sagt nei!

MEN, baby og jeg hadde en kjip fødsel, masse problemer, hun har innovervendte føtter, den høyre ble vurdert for mulig operasjon, men den har vi heldigvis greid å rette opp masse. Hun har kolikk, ligger hele natten og presser luft som aldri kommer ut, stønner og gråter. Sover sjeldent, spiser hver time døgnet rundt, trenger masse trøst og kos. Har vært noen ganger hos en kiropraktor, og idag da jeg sa hun var blitt værre de siste to ukene, jobbet han mer med nakken hennes (som vi viste hun hadde en låsning i), og han sa den låsningen/skjevehetn var ganske ille. Så nå har vi et barn med KISS også... (akkurat samme som min bestevenninne, selvfølgelig..) I tillegg har vi vært til ytredning for hoftedysplasi, som en følge av føttene...

Jeg blir bare så lei meg, synes så synd på jenta mi som knapt er 8 uker, og har så mye vondt! Og kanskje får varige plager med føtter/nakke om vi ikke får bukt på dette...

Huff, hva skal man gjøre?!! Jeg vil hun skal være frisk som andre normale babyer,...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, stakkars deg.

Vi alle ønsker oss jo bare friske og velskapte barn, men det blir dessverre ikke alle.

Har du evtl. tenkt på homøopati? Noen blir behandlet med globuli, små kuler som inholder såkalte informasjoner. Det hjalp for dattera til en vennine av meg. Ho var også urolig hele tida.

Det viktigste som barnet ditt trenger, har ho allerede fått En kjærlig mor, som støtter ho så godt ho kan og gjør alt for å komme seg gjennom den tøffe tida.

Ønsker deg lykke til, lots of huggs

Skrevet

Stakkars deg, du må ha det tøft. Men et par ting, KISS er veldig vanlig, det viktigste er at dere får hjelp nå. Kolikk er grusomt, datteren min på 6 mnd hadde det til hun var 4 mnd. Men behandling hos kiropraktor hjalp til slutt. Du kan også søke etter Gripe water og Infacol på nettet, selges og brukes i Storbritannia. Vi kjøpte det, men kolikken var i grunn over da vi fikk det i posten.

Jeg ble selv føtt med innoverføtter og litt issues med hoftene, det ble vurdert operasjon, men de gjorde det ikke. Jeg hadde litt skjev benstilling lenge, og har det i noen grad nå også, 33 år gammel. Men dtte har aldri vært et stort problem. Mer da jeg var liten enn nå, men ikke alvorlig, jeg kunne gjøre alt det alle andre gjorde, men jeg var aldri noen stor atlet, det skal sies... Jeg har aldri blitt mobbet for det eller noen ting, ingen problem, aldri sett det som noe handicap, jeg tråkka bare litt innover, og sliter den dag i dag veldig fort ut sko. Men det kan ha sine positive sider også, for da må jeg kjøpe nye sko oftere:)

Jeg mener ikke å bagatellisere det du sier, men det er ikke sikkert det blir så galt. KISS og kolikk kommer til å være over ved 4 mnd, helt sikkert, i hvertfall hvis dere får behandling hos en kiro som har peil på barn (anbefaler Bekken & Barn på Skøyen i Oslo), og det andre retter seg også HELT sikkert.

Men jeg skjønner at dere har det fælt nå. Hvis dere allerede har holdt på med grining 24/7 i 2 måneder, er dere vel helt ferdige til. Men dere klarer å holde ut. Det blir bedre.

Masse lykke til, og stor trøsteklem.

Skrevet

infacol hjalp masse på luftproblemer hos oss, prøv det.

håper alt ordner seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...