Gå til innhold

Når kjøper dere inn ting til baby:-) ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i mi 16. veke, har allerede kjøpt ei sparkebukse i kvit og beige med passande body og en liten sparkedress med arma i beige og kvit :)

Har allerede vert på UL (7+2) og fekk høyre hjertelyden hos jordmor i veke 13 :) Så har senka skuldrane og satsa på det her går superfint :)

Skal snart kjøpe stellekommode. Vogn og seng har eg etter førstemann :)

Syns det er greit å kjøpe litt no og litt då, så ikkje alle utgiftene kjeme på ein gang. Det kan fort bli dyrt :)

Jeg skal vente litt til, til det kommer mer sommerlige klaer, siden knoettet kommer i Juni og vi bor i Spania. Varmt da!

Har kjoept barnevogna da, siden den tar ca 2mnd aa bestille, i tilfelle han skulle komme for tidlig.

Annonse

Jeg kjøper tøy når jeg kommer over noe fint i nøytrale farger (vil ikke vite kjønn).. Litt her og litt der, også har vi masse fra førstemann da. Visste ikke kjønn da heller så har en del i nøytrale farger i de minste størrelsene. Og de klærne er jo knapt brukt og over halvparten har jeg helt sikkert glemt.. gleder meg som en unge til å ta ned eskene med tøy fra loftet :)

Med førstemann var jeg og kjøpte et blått sett dagen jeg var på ul fordi jeg fikk vite det var gutt. Jeg kjøpte jevnt og trutt etter det, og tok godt av etter at jeg rundet 30 uker. Da kjøpte jeg også de store tingene som vogn, seng, bilstol osv.

Denne gangen hadde jeg tenkt å kjøpe litt klær dagen vi var på ul hvis det skulle vise seg å være en jente inni der. (Og hadde nok handlet mer om det viste seg å være gutt også. )

Nå fikk jo ikke vi vite kjønn, og har så mye tøy fra før, også nøytralt, at jeg ikke kjøper noe ennå. Vi skal på en ul til om en stund, og håper de ser kjønn da, sånn at jeg kan kjøpe litt mer blått eller massevis av rosa :-)

Skulle til å skrive at jeg venter til etter UL, men så kom jeg på at vi kjøpte jo tvillingvogn for to uker siden! Ja ja, er nå snart i uke 16.

Gidder ikke kjøpe nøytralt tøy, har så mye av det fra førstemann. Det samme gjelder egentlig både blått og rosa, så det blir vel bare å supplere med litt nytt når vi vet kjønnet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...