*Ønskergjerne* Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Får man eggløsning etter SA eller må man ha en vanlig blødning først??
Peispå! Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Først og fremst; så trist at du mistet. Fulgte litt med på deg, og syntes veldig synd på deg...:-( Skal ikke være skråsikker, men synes jo å høre om mange som blir gravide rett etter SA og MA, dvs de får ingen mens først. Det er vel litt av grunnen sykehus ofte sier at man skal vente en syklus også, blir lettere å regne sikker termin o.l da. (Forutenom at slimhinna er tykk og fin igjen.) Lykke, lykke til!
rose 85 Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde en tidlig sa i januar, og jeg fikk eggeløsning 14 dager etter 1 blødningsdag..
Dompap87 Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Så synd at du mistet.. Jeg hadde en SA i slutten på november. Fikk EL akkuart 14 dager etter siste dag med blødning. Lykke til!
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Hei! Leste historien din på 1.trimesterforumet og ble så trist på dine vegne... Bra at du har kommet igang igjen med baby-making-thoughts! Må definitivt ikke ha en vanlig blødning først (jeg er lege ved siden av å være overivrig prøver), bare å sette igang Det kan jo være kjekt å teste etter EL - så kan du lettere beregne evt termin.. LYKKE TIL!
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Hei. Trist at du mistet. Har også fulgt deg litt her inne. Jeg hadde en medesink abort(fikk piller) etter en ma/bo. den 27.1. Var hos legen i går og her var det eggløsning på gang. mandag 14.2 sa han at den skulle komme. Så ja det går and å få eggløsning før vanlig blødning. Det som gjenstår er jo å se om det klaffer denne gangen da. masse lykke til
mer enn bare mor Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 jeg hadde eggløsning etter SA, og gravid igjen med en gang... håper det lykkes denne gangen!! tror vi mistet omtrent samtidig.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå