Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hei. Hvis noen som har erfaring på dette området kunne skrive litt, hadde det vært fint.. Lar dere mannen "komme" inni deg der bak ? Noe spes ting som må gjøres før han kan ta deg bak. Hva med noe inni "framme" også, samtidig som han tar meg "bak" ? Det høres helt vilt deilig ut synes jeg. Er det noe som annbefales. Har jo sett det på "naturfilm" men aldri forsøkt det.. Noen ?...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jg går kanskje rett i en "felle" her nå.. mange som legger ut slike poster, bare for å få høre litt detaljer, men jeg svarer likevel. Det vikitgste er at du smører godt, bruk masse analglidemiddel, ta det rolig og "varm gjerne opp" med en finger, dildo, før penis. Er det vondt, så stopp, ikke press på. Aldri, aldri aldri gå fra bak til fremme uten at han vasker seg godt først, det er mange bakterier som ikke skal inn i sjeden. Det er bare i naturfilmer(som du så fint kaller det) at man bytter hull hele tiden Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Et annet tips: bruk kondom når han skal inn i rumpa, men ta det av før han evt går inn foran etterpå.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Jeg syns det er bedre med en dildo bak enn en penis. Jeg liker å ha han foran og dildoen bak.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 for å forberede meg og unngå at det kommer noe bæsj når vi har analsex så tar jeg alltid en dusj først og varmer opp med en buttplug i dusjen, da finner jeg fort ut om det er en analsex dag eller ikke hehe mannen er ikke redd for at det kommer noe for han vet jo hvor han skal henne med pikken sin, meeeeeeeen greit allikevel å vite om det er "safe" eller ikke.. hjelper også på med at vi ikke trenger såå langt vorspiel analt.. vurderer å kjøpe en sånn til å skylle med, men har ikke følt noe sterkt behov for det enda
k-v Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Først må eg si att du gir ham noe utrolig godt hvis du deler rumpa, noe strammere og bedre fins ikke;)) Det første du kan begynne med er rødvin, alkoholen hjelper deg å slappe av der bak og du tåler mer. Damer blir vel mer kåte av rødvin og??? I begynnelsen så brukte vi ikke kondom, bare godt med smøring og var forsiktig i begynnelsen. Eg kom inni rumpa, men du kan fise sæd en stund da;)) Det dere skal være obs på er att han kan få urinveisinnfeksjon, noe eg fikk og det er ikke behagelig å pisse blod. Rødvin, kondom, mye smøring og forsiktighet er mine tips. Det selges strapon som han kan ha på seg slik du får en i hvert hull, men sjekk om du liker analsex først.... eller har du kanskje funnet ut mer nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå