Gå til innhold

Hva ligger tempen deres på jenter, nå som dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Husker fra sist at tempen var høyere som gravid, og selv om den er økt litt nå så har den kanskje ikke gått så mye opp? 36,9 i går kveld, og nå var den "bare" 36,4... Er da så mye man skal henge seg opp i også :( her svinger det fra at jeg har kjempetro på at dette går bra, til at jeg føler at alt er feil :(

Fortsetter under...

Hei har gått opp med ca 0,7 grader hos meg. temper ofte (dessverre) pga at temp gikk ned beraktelig den gang jeg hadde ma i uke 14. Men når jeg tempa i forige sv.skap sank plutselig temp en dag uten at jeg hadde ma av den grunn. Temt step igjen et par timer senere. Går helt sikkert bra. Lykke til. Klem

Jeg har aldri hørt at tempen hadde noe å si før jeg så det her inne.. men jeg foreslår at du slutter å lete og sjekke ting, og prøver å slappe av og la det gå en dag eller to ;) For hvis du stresser med å finne tegn på at ting er ok, eller ikke kommer du til å gå fra konseptene til slutt...

Vet det er vanskelig, men prøv ;)

Sender en klem

Du har så rett, både i at jeg burde slutte og lete, og i at det er fryktelig vanskelig å gjøre nettopp det ! Når man i tillegg er sykmeldt og har mista en gang tidligere blir det værre... greier ikke stole på at dette går bra desverre, men skal prøve å droppe bim noen dager tror jeg, er tullete nok som det er ! Kvalmen og hormonene er på plass, samt at en test med ukeindikator sa 3+ i går, det må jeg vel kunne tolke positivt :) takk for svar, jeg trengte det ! ! !

Gjør det! Det syntes jeg er en god plan! Jeg tror dette går bra;) Bare tenkt positivt, du vet.. det er noe som heter positiv kraft, den finnes ;)

Gjør noe fint for deg selv mens du er sykemeldt! Få noe annet å tenke på, hadde du bodd i oslo skulle jeg bedt deg på en skikkelig makeover i butikken min :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...