Gå til innhold

Var på ul idag, har mistet, men blør ikke- noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Var i uke 6-7. Jeg har blødd noen dråper her og der i to uker, med noen dagers mellomrom og var derfor jeg fikk ul. De fant ingenting på ul og tok blodprøve for å måle hcg og skulle gjøre det igjen til uka, og ny ul for å se om de fant noe da. Men legen ringte etterpå med beskjeden at hcg var så lav at jeg hadde nok mistet uansett og at jeg ikke trengte å komme tilbake og at jeg mest sannsynlig kom til å begynne å blø iløpet av helgen. Føler alt er så diffust og skal jeg bare vente på at jeg begynner å blø mer uten antydning nå og uten smerter? Er noen dager siden jeg blødde sist nå, og det har ikke vært noe mer en noen dråper her og der. Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

uff så trist, ikke noe moro når sånt skjer, men se lyst på det, er bedre at det skjer nå når du er så tidlig.har vært igjennom dette ett par ganger selv, en i uke 6 og en uke 16. ihvertfall så blødde jeg ikke mye jeg heller og hadde ikke noen smerter...men noen dager senere blødde jeg rester og småklumper, så jeg regner med det kommer etterhvert om du har mista. den i uke 16 var jo slags som en vanlig fødsel så orker ikke gå inn på det.

Takk for svar :) Nei, det er jo ikke noe gøy, men det går greit siden det var så tidlig. Synes bare det er så vanskelig nå man ikke får svar siden de bare ringte meg senere og var ganske kjappe til å legge på igjen. Da får jeg bare vente å se hva som skjer... Håper det går bra med deg også :) HI

ja de er ganske kjappe når det gjelder sånne ting, men er jo ikke så mye å gjøre med det dessverre..=( ja går fint det nå, den i uke 16 er over 4 år siden nå og hadde ikke det skjedd hadde jeg ikke fått min nydelige lille datter...selv om det var helt forferdelig der og da. men sånn er livet..., håpe du blir gravid igjen fort da =)

uff ja er trist. men, sånn er vedlig vanlig. de fleste jeg vet om har hatt en abort eller to desverre. hatt det selv og. vil råde deg til å få henvisning i fra fastlegen din til en privat gynekolog. få tatt en ul (koster 80kr eller noe egenandel med henvisning i fra lege). for da får du sett om det er noen rester igjen der, så du slipper å vente så lenge før du blir gravid igjen. og du får sett om du bør ta cytotec. når du blir gravid igjen koster ul og sjekk hos privat gynekolog ingen ting(er endel av fødselsomsorgen). da kan du få det litt ofte i starten hvis du ble redd etter denne aborten. etter aborten min: så neste gang jeg ble gravid fikk jeg ul i uke 7, 10, 13, 18ord ul, fordi jeg var redd for å miste igjen.

når jeg mistet: oppdaget på ul hos privat gynekolog at jeg hadde mistet da i uke 7. kunne jo gått lenge før den hadde abortert ut fostersekken og alt, og da blitt mye senere gravid igjen, for en kan jo ha MA el.BO og gå med det i flere uker etter det. jeg hadde utskrapning og ble gravid igjen etter det med en gang etter en vente mnd. skal nå ha barn i mai:)

masse lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...