MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Det er vel ikke noe man blir innkalt til ?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Man får tilbud om det ganske tidlig . i uke 6 var det her tror jeg?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Hmm.. har aldri fått tilbud om noen barselgruppe og mini er nå snart 5 mnd..
romsa Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Det spørs nok hvilken helsestasjon du tilhører og hvilket tilbud som finnes der. Her ble vi innkalt til gruppetime med helsesøster og fysioterapeut når baby var ca 8 uker, dette er lagt opp som en form for barselgruppe og det er da opp til oss selv å evt. avtale treff videre.
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Jordmor sa til meg at de ventet til alle for januar hadde født, så blei det sendt ut en slags innbydelse for alle januarbabyer.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Her treffes alle med barn født i januar 1. mars
Hanna30 Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Ville ringt helsestasjonen og hørt! Vi måtte vente i over to måneder før innkalling kom, fordi det var midt i sommerferien. Men ellers skulle det jo ta litt kortere tid vil jeg tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå