Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Har ønsket meg en i evigheter, men kunne ikke kjøpe ny vogn til nummer to siden den første vognen var helt grei (Teutonia), pluss at vi måtte ha søskenvogn... Men nå har jeg endelig kjøpt meg en Emmaljunga City Cross i Pro Coffee, og den er kjempefin! Skal kjøre og hente den i helgen, og kan begynne å bruke sportsdelen med en gang (toåringen bruker fremdeles vogn av og til). City bagen får vente til tredjemann kommer i juni!
Little-Miss-Lucky Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Grattis med ny vogn, den er kjempefin:D
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Grattis,den er kjempefin:)VI har tenkt å kjøpe samme,faktisk!Kan jeg spørre om hvor mye dere betalte for den og hvor?Har vurdert Sverige,bare lurer på om det lønner seg ifht reisevei..
gulda Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer! Vi har city cross, og vi elsker den + får masse positive kommentarer fra andre som triller den. Dere blir nok helt sikkert fornøyd!
mammaTkajaÅthea Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Jeg skal også ha den..... gleder meg som en unge til å få den i hus.... grattis med vogn... tror den er helt topp... Hadde simo med de to andre, va superfornøyd med den, men har liksom lyst å ha en annen nå... Noen som har hatt simo før og gått over til emmaljunga... Hvilken er best???
Mulline Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer! Jeg har også lyst på den... Ü Må bare vente litt til før jeg kjøper. Med City bag da eller??
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2011 Jeg betalte 7600,- for hele pakka (understell, sportsdel, citybag, regntrekk og trekk over bagen). Rudo i Oslo. Undersøkte i Sverige, og der solgte de pakker til like under 8000,-, da fikk man i tillegg med fottrekk og stelleveske. Jeg vet ikke om jeg trenger fottrekk og synes ikke Emmaljunga stelleveskene ser så praktiske ut, så da kjøpte jeg den like gjerne her i Oslo og slapp turen til Sverige! :-) Var også så heldig at de hadde den på lager i riktig farge.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Hei, jeg har hatt simo kombi. Men jeg kan ikke si at jeg likte den særlig. Syns den var for stor og uhameslig, og dessuten var jeg ikke så veldig i glad i den ekstreme fjøringa. Vil anbefale fottrekket forresten. De fleste kommer tilbake for å kjøpe det om de ikke gjorde det når de kjøpe vogna. Men da kan du være uheldig å ikke få tak i samme trekk som sportsdelen fordi det er utgått. Vanlig pris for vogna er 5400 kr for de fleste stoff, 500 for fottrekket og 1800-1900 for city bag. LImited edition og leatherette er dyrere. Regntrekk følger med og det er insektsnetting i kalesjen på sportsdelen.
Alida*Englebarn Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med vogna, skal se på den på nett:-) er det noen som har erfaring med emmajunga duo edge? Har sett på den og tenkt at jeg vil ha den:-) Er i uke 15 og det er kanskje for tidlig med utstyrshandling:-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå