Misa+spire i magen<3 Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Var hos jm i dag og hun stusset veldig over målene. Er jeg lenger på vei mon tro?? :-)
varuna Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 trodde ikke de målte så tidlig jeg ..?!?!? tror ikke du skal tenke så mye på det der enda.jeg skal ha nr 3 og ble ikke målt 1.gang før rundt ultralyden i uke 19.
Maia&Mathias <3 Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ble heller ikke målt i forrige uke når jeg var hos jm. Var da 15 uker. Så på fødselskortet med nr 1 at jeg ble målt allerede i uke 13, så kanskje d er noe spesielt når en er andre eller tredjegangs fødende??
Misa+spire i magen<3 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 Ble målt første svangerskap også i uke 15, og da var livmor på 12 cm :-) Hun pratet på det at man blir større når man er andregangs, men hun reagerte allikevel på at livmor var så stor allerede. Jeg har jo stusset selv, fordi jeg kjenner liv så og si hver dag både inne og utenpå magen :-)
NostraStoria Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har 16 cm i uke 16 og er over gj snittet. Men slik var det med forrige også, stor plass og lang baby. Kanskje de begynner å måle når en har begynt å få litt mage? Ikke vet jeg, reagerte også på at det var litt tidlig å begynne å måle på forrige kontroll, men gjør da ingenting.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde 17 cm i uke 13 sånn ca, og 19 cm i uke 14... Både jordmora mi og legen min var banna bein sikker på at jeg var 3 uker lengre på vei, men neiiiida..... diiger livmor, fikk spørsmål om jeg straks kom til å føde snart her for et par dager siden.... kremt, jeg er 18 uker på vei og har ikke termin før rundt den 15 juli sa jeg...
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 jeg ble målt til 16 cm på 17+0. er tredje gangsfødende. Var større i sv.skap nr 2 jeg, så det har sikkert litt med hvordan alt ligger inni der og hvordan vi vokser,for det er jo i litt varierende tempo:)
NostraStoria Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Glemte selvfølgelig å svare på spørsmålet ditt HI! Jeg tviler på at du er lenger på vei. En blir nok fortere stor med nr 2 og 3 osv, men så stabiliserer det seg etterhvert. Vokser jo i rykk og napp, noen får ikke mage før de er 20 uker på vei heller - så vi er forskjellige alle sammen.
SuperMoM <3 Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har hatt høyt mål i alle svangerskapene jeg da 16cm høres ikke så mye ut egentlig. Jeg hadde 19/20cm i uke 14+5 jeg da,men så er jeg gravid med tvillinger denne gangen
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Godt å se det er flere som ligger over gj.snittet. Fikk målt SF-målet hos legen idag, 15+5: 18 cm!! Og laaangt over den grønne linja på helsekortet.I uke 13+3 ble den målt til å være 14. Er førstegangs og lang av vekst så fosteret har jo god plass til å vokse i høyden og ikke bare rett utover...Legen spurte på øyemål da jeg ko0m inn (1.legetime med ny lege) om jeg var mellom uke 20 og 30.Haha!Jepp,jeg er stor allerede. Litt spent på hvor dette vil ende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå