Gå til innhold

Er det noen som har en stelleveske å anbefale? Ikke av det rådyre slaget...

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Emmaljunga i brunt, men liker ikke de stelleveskene siden de ikke kan festes ordentlig til håndtaket på vognen,så de sklir ned. Tenkte å kjøpe en enkel svart en, gjerne med flere rom og stellemadrass, men jeg trenger ikke masse ekstra stæsj som flaskevarmer etc.

Noen å anbefale?

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig fornøyd med Troller sin. Den har to hovedrom og flere mindre. Husker ikke hva jeg betalte for den, men den er mye billigere enn mange av de andre. Det er ikke noe oppheng på den for å henge den på vogna, men det kjøpte jeg ved siden av for 30kr eller noe.

Jeg har skip hop dash deluxe og er veldig fornøyd med den. Den koster rundt tusenlappen i butikken, men jeg kjøpte den på amazon.co.uk og da ble det litt billigere selv med tollen.

Ellers synes jeg brio sin ser helt grei ut- den koster bare rundt 400.

Men hvis det bare er opphenget med Emmaljunga sin du ikke er fornøyd med så kan du kanskje kjøpe sånne dingser slik at veska henger bedre på vogna?

Jeg trenger sånn. Hvor får man tak i de? Barnevognbutikker tenker jeg sikkert. Jeg vet ikke helt hva dere snakker om men det irriterer meg at stellebagen sklir ned på min emmaljunga.

Jeg har Skip*Hop sin stelleveske og den er bare helt genial.

Kjøpt på BabyShop for ca 600-700 mener jeg. Den har egne fester til vogna som kan justeres + at den har skulder reim som kan taes av når vesken henger på vogna. Den har ett stort rom med to små rom i inni, viss du sjønner + at den har mange genialt andre rom i tillegg. Den er liten , men alikevel stor. Jeg får med alt jeg trenger til lillegutt av bleier, mat, klær osv. uten at den ser stappa ut.

Den har stellemadrass, men ikke noe mer stæsj som du sier :o)

Kjempegod

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...