Gå til innhold

Kan jeg få lov til spørre selvom dere som har erfaringer med SA, men er i lykkelige omstendigheter kort tid etterpå?

Anbefalte innlegg

Nylig SA og veldig klar for nytt forsøk, men....

Forrige gang brukte vi en EL-test( selvom jeg ikke er i tvil når jeg har EL, så lot jeg med friste) og vi klarte tydeligvis å treffe. Ble gravid, men dessverre kortvarig. Opplevde en SA. Hadde ikke vondt og hele SA'en var tydeligvis over på ett døgn etterfulgt av minimal brunlig utflod. Jeg syntes det var litt merkelig, men legen mente at det skyldtes at det var så tidlig i forløpet.

Vi har iallefall bestemt oss for å prøve på nytt med engang. Noen med lik erfaring som kan deles? Satte dere igang uten å tenke så mye på når EL kom? Unødvendig opphengt ( kanskje?) i og ikke bomme på den og tenker at dette er litt annerledes enn etter vanlig mens hvor jeg stortsett har EL mellom dag 10-13.

Dette var kanskje litt dumt spørsmål da man stortsett skjønner når man er mest fruktbar, men er bare SÅÅÅÅ klar.....

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har vært i akkurat samme situasjon. Vi også var SÅ klar for å prøve på nytt rett etter SAen. Vi satte i gang så fort jeg stoppet å blø (blødde i ca en uke jeg da). Jeg merket når EL kom, med lette smerter og eggløsningsslim, så jeg visste godt når vi skulle ta en ekstra tur:) Ble gravid etter ca 2 måneder:)

Ønsker dere lykke til!!!! :)

Hei:)

Jeg hadde en MA i uke 10 for nesten 1 år siden (mars 2010). Oppdaget det tilfeldig på UL, hvor det hadde vært dødt siden uke 6. Jeg fikk beskjed om at vi kunne begynne å prøve igjen etter neste mens. Jeg skulle få god oppfølging med ukentlig UL ved neste graviditet. Etter 2.PP var jeg gravid igjen. Jeg brukte eggløsningstester, i tillegg til at jeg kjenner når jeg har EL. Vi var på UL uke 6+3, men så ikke hjerteslag, og neste dag begynte jeg å blø. SA! Og så nesten 7 måneder senere hvor jeg nesten hadde begynt å gi opp håpet, ble jeg gravid igjen. Jeg er nå inne i min 7 uke. For tre dager siden så vi en liten spire med hjerteslag på UL. Skal fortsette med undersøkelse hver uke inntil videre.. Så det absolutt håp!

Det er et godt tegn at du har blitt gravid. Da er det stor sjanse for at du blir det igjen.

Masse lykke til:)

Hadde en Ma i jula, alt kom ut den 5 jan, og etter en uke ca stoppet blødningene, kjente når eggløsninga va, og passa på å ha oss, dette va den 20 jan, og den satt, så her e vi i vår 6 uke, og denne gangen går det rette veien....:)

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...