Gå til innhold

Prinsen min kom til verden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

4.februar.

Jeg ble satt i gang torsdagsmorgen den 3feb med modningspille. Lite som skjedde, og etter 4timer fikk jeg en ny.

Jeg og sambo tok turen inn til byen, gikk masse rundt og spiste god middag. Tilbake til føden, og jeg fikk ny tablett. Hadde ingen virkning på meg de 2 jeg hadde fått tidligere. Under registrering rundt kl 18.00 kunne jordmor bekrefte at jeg hadde 3min mellom riene, men jeg kjente ikke dette selv.

Rundt kl 23.00 skulle legen ta vannet om jeg var moden nok. Dette ble utsatt til kl 23.30. Hadde da svake mensensmerter og 3cm åpning. Vannet ble tatt og 10min etter kom riene strømmende på. Kl 24.00 ba jeg sambo hente jordmor, jeg kjente pressetrang. Jordmor rakk akkurat og komme inn, fikk kastet en sakkosekk imellom bena mine før hun tok imot vår lille prins kl 00.13.

Fra vannet ble tatt til lille var ute tok det ca 40min. En drømmefødsel. Jeg valgte og stå da jeg allerede var så godt i gang når jordmor kom inn på rommet. Absolutt en fantastisk fødselsopplevelse.

Vår lille kom 3uker før termin og veide 2885gr og var 47cm. Helt perfekt <3 Nå er vi kjemme og koser oss sammen med de stolte storesøstrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en fin fødsel ja :) Gratulerer! Kos dere masse i tida som kommer :)

Skrevet

Gratulerer såå mye med vesleprinsen :)) kooos dere masse :))

Skrevet

Så flott fødsel:-)) gratulerer med prinsen. Kan jeg spør hvorfor du ble satt i gang ?

Skrevet

Takkar.. vi stor koser oss :)

Ble satt igang pga svangerskapskløe. Lever og galleverdiene var forhøye.

Skrevet

Hørtes ut som en fin og rask fødsel når det først startet ordentlig. Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...