Gå til innhold

Ble tråden "en helt spesiell historie" nettopp sletta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

For øvrig legger jeg merke til at Moderator sletter helt uskyldige innlegg, som riktignok kan være litt "på kanten", men likevel av det morsomme slaget, og absolutt ikke ondsinnet. Derimot lar Moderator sterkt ondskapsfulle og hetsende innlegg bli stående for all framtid. God bedring til Moderator! Hun eier ikke vurderingsevne.

de er nok ingen juksemakere, Gudrun er sykepleier på Nyfødt Intensiv og Stian er judotrener til lillebroren min, og de møttes 2 år før det står der, det er nok bare en skrivefeil.

jeg "liker" iallfall deres mnd, så håper jeg de vinner. og være gitt opp av IVF-leger, gjennomgå kreft oog få beskjed om at man ikke kan få barn når man var 27 er ikke barnemat :(

her står det både hvor lenge siden de møttes, at de gifta seg for 2 uker siden og hva begge jobber med, så dette var visst ikke løgn nei...Ingen barn har de heller :(

http://www.facebook.com/?ref=home#!/gudrun.eid

trykker bare på "liker"-facebook-knappen under bildet.

Jeg har stemt på Gudrun`s bilde. Jeg har jobbet med henne på Kreftavdelingen for mange år siden, og vet alt om hennes tragiske historie, og tror kanskje det er en kopi av mitt innlegg fra Babyporten som noen har lagt her, etter jeg blogget det imorges.

http://fatallyyours.blogg.no/1297235851_en_helt_spesiell_hist.html

Trist at onde sjeler her inne prøver å ødelegge på denne måten!

Tragisk av både moderatorer og dere anonyme slemme mennesker!

FatallyYours - som er her kun på en SNARVISITT for å bevise at dette er en sann historie, BIM er samme gamle søplesiden som før og skulle nesten at jeg ikke hadde hørt om denne tråden så jeg slapp å lese dritten her. Slemme mennesker!

"liker" både bildet og saken!

"En sen høstdag når tårene trillet som verst etter nok et mislykket prøverørsforsøk og nok en spontanabort, gikk Stian ned på kne og fridde med en ring laget av det tørkepapiret han egentlig skulle gi Gudrun for å tørke tårene med. Svaret ble selvfølgelig JA! "

*rørt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...