Leeenore+Lille i Magen Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Var utrolig kvalm de første ukene (nesten frem til uke 20). Ikke sånn at jeg måtte kaste opp, men gikk kvalm hele dagene. Men så gikk det over. Nå, uke 27, er jeg blitt kvalm igjen. Spesielt etter frokost og godt utover dagen. Er dette "vanlig"? Blir litt redd jeg... men ser for meg det begynner bli mindre plass til magesekk osv.. men vet ikke? Hm... kjipt å bli kvalm igjen, liksom?
ckok Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Hei. Så kjedelig da.... Jeg er i uke 21, og har ikke vært noe serlig kvalm i d hele tatt. Men jeg opplever å bli kvalm når jeg har sovet for lite, og er trøtt... så om jeg stresser opp om morgenene og ikke er uthvilt, så blir jeg kvalm, og jeg kan stille kl etter kvalmen om kveldene , for i 21.30 tia , så begynner jeg å bli klar for senga, og om jeg ikke går og legger meg da så blir jeg kvalm og uggen... Du kan nok berolige deg med at d ikke er farlig, men ganske normalt... men bare spør jordmor eller legen din for å få det bekreftet;) Ingen graviditet er lik har jeg erfart, så alt er normalt selv om det er forskjellig fra noen andre... Take care, take it easy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå