Gå til innhold

Noen som har kommet sammen igjen etter noe sånt?

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr ifjor sommer, vi var på date 2 ganger, og rota litt (ikke ligget sammen). Kjente ham ganske godt fra før av også, siden vi kommer fra samme vennegjeng. Fikk høre masse vakre ord om hvor godt han liker meg, at jeg må komme på besøk mer, og at han på sikt vil ha forhold. dagen etterpå ble jeg regelrett kutta ut, besøket ble sakte men sikkert avlyst, og han forklarte etterpå at han ikke er forelska i meg eller noe, og sa det den gangen fordi det "føltes rett", noe det ikke gjorde etterpå. Fant ut i ettertid, at han var veldig betatt av en annen jente som avviste ham, og jeg ble brukt som "rebound". Jeg ble selvfølgelig sint og såret, og kutta kontakten med ham, men det gjenopptok vi etterpå sånn smått. Er i dag ikke så bitter på ham som jeg var, og synes fortsatt at han er en fin mann.

Cluet nå er, at vi skal begynne å jobbe med et felles prosjekt sammen med 2 av våre felles venner, dvs. tilbringe en del tid sammen på grunn av prosjektet, både møtes og prate på nett. Han var kjempepositiv til samarbeid med meg, og vi prater mye "forretningsprat" om dagen. Er det mulig at det kan oppstå følelser igjen, og at vi kan begynne å date så smått etter en tid?

Fortsetter under...

uff kjipt å oppleve det.

min mann sto mellom meg og en annen jente for en del år tilbake. han valgte den andre jenta. og sa at hun andre var penere og bedre jente, hun bodde i bergen og han i lillestrøm. etter mye dritt frem og tilbake så kuttet jeg kontakten,. men av en eller annen grunn så fikk vi kontakt igjen et år etterpå. da dro vi på date og har hvert sammen siden.

vi har hvert sammen i over 4 år nå og har to unger sammen, vi giftet oss i 2009.

så ja følser kan komme tilbake. det sitter litt i enda det valge han tok og noe av det han sa. jeg bruker det ikke imot han eller noe slik men det er i bak hode.

hver gang vi skal noe stort i livet som å flytte eller når vi giftet oss går det en del følser gjennom meg med usikkerhet.

Tusen takk for begge svar. Nei, jeg legger ikke noe i det, annet enn at han vil samarbeide med meg og 2 venner. Bare merker at måten vi prater på NÅ er mye dypere/har mer innhold, enn da vi datet, vi har på en måte begynt å lære hverandre å kjenne litt etter litt.

Men jeg tror kanskje det beste vil være å ta tiden til hjelp, og se om det kan lede til noe hyggelig. Hvis ikke, ingen fare :)

HI

Start på rene ark og legg fortidens date bak deg, hvis ikke vil det på lang sikt by på problemer i forhold til det å jobbe sammen. Du vil sitte og over analysere den minste ting.

Om dere med tid og stund drar ut på en date, så se på det som den første, dere har sikkert begge to endrett dere siden sist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...