<3 duracellkanin <3 Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 da er jeg endelig kommet på barselavd jeg ble satt igang den 7.2 (3 dager overtid) og fikk da beskjed om at det ble fødselsdag senest torsdag den 8.fikk jeg den første vaginalpillen kl 9 på morgenen.. etter ca 30 min begynte maseriene.. og de tok seg opp mer og mer utover dagen.. når kl var halv 6 var de virkelig kraftige og nesten ikke noe mellomrom i mellom dem.. og da skulle jeg egentlig få pille nr 2. de trodde ikke at jeg var i fødsel ennå men da de skjekket åpningen var det mellom 2 og 3 cm. da fant de ut at det ikke var noen ide med flere piller.. siden det bare tok seg mer opp.. etter det ble jeg flyttet inn på fødestuen og fikk lystgass. guuud så deilig!! den hjalp!! men etterlitt tid ble det bare verre og verre.. jeg bad om epidural og var litt irritert over at de brukte så lang tid.. men for at jeg skulle få Epidural måtte jeg ha drypp med væske.. og mens jordmor staset opp armen min for å legge veneflon følte jeg at jeg måtte på do.. så da skjekket hun åpningen i stedet.. der var det nesten heeelt åpent.. så noen epidural ble det ikke.. etter noen pressrier var lille prinsen min ute!! <3 da var kl blitt 20.23 så jammen gikk det fort!! i løpet av under 4 timer gikk jeg altså fra 2-3 cm åpning til at gutten var ute jordmora skrøt av meg og sa at å føde var jeg nok skapt til godt å høre for en 1.gangs jeg revnet ikke i det heletatt. men de klipte litt fordi han gjerne ville ha hånden sin ut sammen med hodet.. så da klippet de for ¨unngå revning gutter er frisk og god!! 51 cm og 3840g nå nyter verdens lykkeligste mor tiden på barsel Lykke til til alle dere som ennå venter!!! <3
strekkmerketrollet Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 gratulerer så mye :) Min tur nå!
Ina Sofie08♥Spire11♥ Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Wow håper jeg får det like "enkelt" Gratulerer så masse..-hva heter han, forresten ?
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Gratulere sååååå mye!!!! :D:D Håper du og lillegutt har det bra:D Lykke til videre:D:D:D Klem
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer så masse med den lille prinsen din =)
sisten Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 GRATULERER:-)) Lykke til med spedbarnstiden:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå