Gå til innhold

Er det flere som..

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

-har kjøpt/skaffet mange babybøker både om foster og barn fra 0-1 år

-kjøper det nye gravidbladet hver mnd,

- leser alt om graviditet på nettet (barnimagen,babyverden osv),

- regner ut når evt termin blir,

- tenker på navn til barnet,

-strikker klær til den lille,

-kjenner etter alle mulige symptomer hver mnd etter el,

- svir av tester i hytt og pine,

-ser på tv hver mandag mitt hemmelige tennåringsliv og unge mødre og ønsker det var deg som gikk der med barn i magen,

- holder seg i ro i senga etter sex så spermen ikke skal renne ut :P

- har tenkt tanken å kjøpe litt babyklær som du gjemmer for samboeren så han ikke skal tro du er blitt gal :P

Eller er det bare jeg som er helt på jorde :o

Håper spira sitter snart! gleder meg som en liten unge

på julaften til den dagen jeg får min positive test!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg tror jeg kan si at jeg gjør alle tingene på listen din, bortsett fra strikking da... Men til gjengjeld så har jeg faktisk kjøpt litt klær :-P Men det vet sambo og han synes bare det er koselig. Heldigvis.

;-)

Skrevet

Tror det finnes mange som har gjort akkurat de tingene som du henviser til på listen din ja. Men er nok mange som ikke vil innrømme det. Jeg gjør noe av det på listen din. Sånn blir det jo ganske ofte når barneønsket er så stort.

Skrevet

No har eg ein unge frå før då, så har jo litt. Men ja, kjenner meg så igjen!

-kjøpt bok om "yoga for gravide", og "naturlig fødsel" (lånte på bilbl. sist)

- leser fødselshistorier på nett, ser jordmødrene osv.

- reknar ut eventuelle terminar (og det FØR prøving)

- tenker på namn

- strikkar kle og tilbehør til baby

- et folat som ein "tulling" (føler det, har ete folat sidan juni trur er..)

- snakkar til sonen om; "når han blir storebror"

- Har laga klar ein "gravidboks": med ammeinnlegg, ammebh, gravidsmykke, ammetopp, sånn "genserforlenger".

- har graviditetstestar som fast innhald i toalettveska

- stryker meg over magen, sukkar, og latar som det er ein liiiiten spire der inne...(muleg når min kjære har vore vekke sidan nyttår? nei..:P)

- har full oversikt over kva eg skal/skal ikkje gjere når ein positiv test dukkar opp (trene, ete, medisin/ikkje medisin, osv..)

- har lagra eit eige treningsopplegg for gravide på pcen

Ja, så eg er HEILT klar for ein liten spire altso. Så no må det snart bli baby!;)

Skrevet

Ja kjenne meg VELDIG godt igjen i begge listene som er skreve her ;)

So du kan berre slappa av, det er nok MANGE som drive som du ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt flere bøker om fruktbarhet, hvordan bli gravid, jeg bekjempet barnløshet etc. Har også over 100 EL tester + et par dusin G-tester kjøp på nett. Tester og tester og tester......

Har en liten en, så har mye på lista fra før. Men nå er altså prosjektet fruktbarhet :)

Skrevet

Jepp! Jeg har vel gjort samtlige punkter på listen her ja... :-p

Godt vi ikke er alene om galskapen :-)

Skrevet

Hehehehe! Kjekt å se at det ikke bare er jeg som er gal, men at det faktisk er normalt. En annen ting jeg tar meg selv i å gjøre er å felle en liten tåre når jeg ser den siste libero reklamen med de nyfødte babyene! :) Snakk om å være baby syk!!!!

Skrevet

hihi så koselig :D får se kanskje jeg også kjøper en body eller noe imorgen :) frister sånn!

Skrevet

hehe så artig å se at det ikke bare er jeg som er helt i hundre :P spiste folat fra juni til og med desember faktisk før jeg innså at det var litt bortkasta :P begynner bare på det når testen viser positivt :) er også sååå klar for spire nå..!! 8 måneden vi prøver og vil at det skal klaffe snart !

Skrevet

Ja jeg er sååå babysyk vil at spira skal sitte nå! gleder meg sånn til jeg får den positive testen !

Skrevet

-har kjøpt/skaffet mange babybøker både om foster og barn fra 0-1 år

Nei, ikke så mye av det. Lånte vel en bok, og fikk jo en av jordmor da jeg var gravid forrige gang, men ikke noe nå som prøver.

-kjøper det nye gravidbladet hver mnd,

Leser aldri magasiner :-P

- leser alt om graviditet på nettet (barnimagen,babyverden osv),

Leser fortsatt mye om symptomer, noe som egentlig er latterlig siden jeg leste like mye forrige gang, og heller ikke da ble særlig klok!

- regner ut når evt termin blir,

Ja! 28. oktober :-P

- tenker på navn til barnet,

Nei, eller... Kanskje litt? Strever virkelig med å finne jentenavn jeg liker.

-strikker klær til den lille,

Nei, ikke før jeg blir gravid i så fall. Strikket masse forrige svangerskap, og kommer helt sikker til å gjøre det nå også.

-kjenner etter alle mulige symptomer hver mnd etter el,

Jepp!

- svir av tester i hytt og pine,

Nei. Klarer faktisk å ligge unna. Foreløpig! 6 dager til IKM.

-ser på tv hver mandag mitt hemmelige tennåringsliv og unge mødre og ønsker det var deg som gikk der med barn i magen,

Nei, men har sett på Jordmødrene og "Barn i magen" på TLC 8-)

- holder seg i ro i senga etter sex så spermen ikke skal renne ut :P

Nei

- har tenkt tanken å kjøpe litt babyklær som du gjemmer for samboeren så han ikke skal tro du er blitt gal :P

Nei, har nok fra før ;-) Dessuten synes jeg det er skummelt å kjøpe (og strikke) klær til en som ennå ikke er unnfanget 8-)

Skrevet

hehe så artig :D når har du ikm?? jeg har 18 Februar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...