Stjerne23 Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Jeg lurer på en ting. Jeg venter mitt første barn og vet jo at det er vanlig at folk kommer med gaver når de kommer på besøk for å se nurket. Men er det frekt å ønske seg ting? Det er jo litt dumt dersom en får mye en ikke har bruk for, men synes kanskje det er litt teit å si hva man vil ha og. Meninger? 3 dager igjen til termin i dag!!
flypapir Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ville nok sagt det om noen spurte, ellers ville jeg latt de kjøpe det de ville og byttet det etterpå..
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg lar folk komme med det di har lyst til å komme med:) Men har gitt beskjed om at jeg ikke trenge klær! For det kryr det av fra etter jul! Hvis folk har spør om det er noe jeg ønsker meg til babyen er jeg såpass frekk at jeg sier penger eller neautral våtservietter, eller kremer fra babyserien til bodyshop:) Men hvis folk kommer med ting du ikke liker så er det som regel mulighet til å byttet det;)
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Nei det er da ikke frekt... Med mindre ønskene ligger i prisklassen "Røkke". Jeg selv setter heller pris på at folk kan fortelle meg hva dem ønsker seg, enn at jeg kjøper noe jeg snubler over også går vedkomne å bytter det etterpå... Men det er meg da Ønsk i vei du, med go' samvittighet
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Vi har sagt fra til de nærmeste familie og venner (som vi regner med vi får gaver fra - fikk det sist) at vi denne gang har så å si alt og trenger hvertfall ikke klær eller bamser! Hvis de likevel ønsker å gi en gave til den lille har vi bedt de om bøker, gavekort på Nøstebarn eller penger til en familiefotografering! Mange har sagt at det var bra vi sa fra for de hadde egentlig tenkt å kjøpe en bamse/dukke/klessett/teppe til babyen! Syns ikke det er frekt å si ifra... Alle vet jo at det blir masse gaver til nyfødte og da er det opp til den som gir å kanskje finne ut hva de synes passer best! Og få de råd fra de nybakte foreldrene blir mange bare glad! Har blitt det selv flere ganger! Vet uansett at jeg kommer til å sette pris på alle gaver, samme hva vi får, men at mye som ble gitt sist har forblitt ubrukt og at det blir flott om vi denne gang får gaver som er både brukbar og ønsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå