Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst på noenting, men mååå ut å handle mat... tenkte kanskje jeg kunne få noen tips av dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det noe så spennende som pannekaker og tomatsuppe.... Jeg er alene hjemme med ungene på 2 og 5år, minstemann med omgangssyken. Vi gjør det derfor enkelt :)

Skrevet

Kyllingsuppe med nudler. Masse hvitløk,chili og div grønnsaker. Her kommer forkjølelsen snikende så vi får ruste opp:)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Wok med laks i og ris til her i dag :) nam nam

Skrevet

Vi skal ha stekt laks med spinatkrem, mandelpoteter og smørdampede grønnsaker. Mor har fiskedilla for tiden! ;)

Skrevet

Turndag i dag, så vi tar bare en skinkelapskaus i full fart :)

Skrevet

Her blir det gryterett med hvitløksbagetter :)

Skrevet

Gryterett:-) Svigermor kommer og disker opp- ikke feil det:-)

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus blir det til middag idag.

Laga en herlig wok her om dagen med masse friske grønnsaker og svinekjøtt med litt chillisaus over. Den ble god.

Skrevet

Kyllingwok med ferske grønnsaker :)

Skrevet

Fleskepannekaker fikk jeg veldig lyst på butikken i dag, så det blir det. Om jeg orker å lage det, da....

Skrevet

Tok akkurat opp medisterkaker fra fryseren.. lettvint, kjøper og steker opp når det er tilbud på store kvanta (4kg) fra Gilde, da har jeg alltid noe å bare ta opp og slenge i sausen ;)

Skrevet

Kylling Wok med ris til tror jeg frister idag! Lett og fort og godt! Igår hadde vi fiskeboller i hvitsaus og dagen før laks i fløtesaus med pasta og grønnsaker! Mest for mannen min og sønnen vår sin del egentlig at jeg lager middag, mistet helt matlysten og spiser lite av gangen før jeg er stapp mett! Men de setter pris på det så da er det verdt det likevel! :)

Skrevet

Her ble det hjemmelaget Tandoorikylling med ris, nanbrød og chutney :)

Skrevet

Her ble det så enkelt som pølser i brød med stekt løk... Var kanskje ikke innom alle feltene i kostsirkelen, men akk så godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...