Gå til innhold

Idag er min "første IKM".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peiling på hvordan syklusen min er, men idag er min IKM, dersom den følger forrige måneds sykluslengde, hehe..

Ingen tegn til mens her iallefall. Får vente til helgen og se om det kommer noe da, søndag er min andre IKM.

Jeg har i en uke vært sikker på at jeg er gravid, da jeg fikk en svakt positiv test. Etter to dager var den negativ.

Nå tror jeg ikke jeg er gravid lenger..

Jeg har egentlig ingen symptomer, annet enn at jeg er litt rar i magen til tider. Puppene begynner å bli litt ømme, og jeg føler de er litt større, men vet ikke. Kan være innbilning, eller rett og slett det at mensen er på vei ;)

Så, jeg blir overrasket dersom testen viser to streker til helgen...

Åh, som jeg håper den viser to streker!!<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende :-) jeg tror du er gravid...er akkurat det smmen med meg, jeg testa meg på mandag og den var positiv, :-)))) det sto tydelig GRAVID på testen. Ikke hatt noe spes symptomer jeg heller, bare som du sier litt rar i magen/støl, stikkinger, men ikke voldsomt mye...kjenner i dag at puppene er litt ømme, men ikke mye det heller.:-) håper det er en liten spire i deg, hold oss oppdatert... Lykke til :-)

Skrevet

Åå, gratulerer så mye med positiv test!!:)

Er det din første eller?

Vi har ei på 2 fra før :)

Skrevet

Skal krysse fingre og tær for at testen din blir positiv jeg kjære deg! Så lenge TR ikke har meldt sin ankomst er jo muligheten for at du er gravid der.

Skrevet

Takk, takk:-)) Har en gutt på 2 1/2 år fra før, så satser på en liten bror eller søster til han :-))

Når hart du tenkt til og teste deg da??? :-))) hold meg oppdatert a?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...