Gå til innhold

Oppgitt, trist og lei...!!

Anbefalte innlegg

Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Nå er jeg lei!! Er på dag 39 nå. (29 dager siden lap) og ingen TR er på besøk :/

Jeg har spist mye godteri i det siste. Så jeg føler hele lap'en var forgjeves... :o

På lørdag tok jeg en CD EL test på morgenen. Negativ. Men den andre streken var nesten like sterk som den andre. Senere på dagen fikk jeg slim, som jeg kunne strekke 5-7 cm. Negativ EL test igjen på søndag. Denne gang svakere enn lørdag. Fortsatt slim. Kunne strekke 5-7 cm.

Mandag tok jeg en ny EL test i 7 tiden. Men da hadde jeg drukket og gått på toaletter, så regner ikke helt med den. Da var det en svært svak svak strek. Hadde også slim på mandag.

Tror dere jeg har hatt EL?

Beklager et syte innlegg. Men nå er jeg så LEI!!! Jeg gir snart opp, for dette går jo ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg eh skjønte meg aldri på slim, selv nå når jeg ofte har regelmessig El merker jeg ikke noe til det, kun etterpå, da kommer pms ;-)

Det er ingen automatikk i at lap gir el og regelmessig mens.

Hvis du har råd, prøv osteopati. De behandler hele kroppen og hos meg er det i allefall helt klart, at jeg hadde for mye spenningen/muskelproblemer også i magen til at jeg kunne bli gravid da vi prøde.

Først når jeg begynte med dette fikk jeg regelmessige sykluser og ofte med EL.

Er ingen garanti for at det funker, men hos meg tok det 1 behanding før mensen kom.

Pga slitasjegikt i knær og rygg vil jeg ikke ha barn lengre, men det er deilig med en kropp som gir meg mensen ca hver 4 uke fordi da vet jeg når mensen kommer.

Tåler ikke p piller (sa noen hormontroll???)

Sist jeg var til behandling klaget jeg voer vondt i kneet og problemet satt i området rundt livmoren, hun løste opp problemet og vips, fikk jeg en uke med en mellomblødning (som jo er kjipt) men jaggu ble kneet bra igjen også

Skrevet

Takk for svar :)

Siden jeg hadde 34 dagers syklus ved pergo. Regnet jeg liksom med at jeg skulle få syklus igjen nå :/ Heldigvis skal jeg på kontroll i midten av mars!!

Jeg leste inne på osteopati.no. Men jeg forstår ikke helt hva de konkret gjør?

Skrevet

Siden du nevner at du er mye godtesjuk... Hva med å teste ut krom? Det skal visst hjelpe mot sukkerbehovet. Tenkte faktisk at jeg selv skulle teste det ut, siden jeg elsker søtt!

Skrevet

osteoater beveger på muskler, sener, ledd, slags massage men mye grundigere og mye bedre og de ser kroppen som helhet, både skjelett, nerver, sener, muskler..

Både jeg og min mann går regelmessig og merker stor forskjel (han har slitasjegikt i et kne og rygg problemer)

Skrevet

Å så vanskelig å ikke vite noe og bare gå å vente, føler veslig med deg:) Husker ikkje heilt kva du har skrive før, men har du fått god oppfølging av lege/sykehus og prøvd pergotime? Det skal jo sikre at du får EL:)

Håper inderlig at det ordne seg for deg snart:)

Skrevet

Hei hei!

Er så trist å lese at du ikke lenger ønsker barn. Du er jo sånn en ekspert på pcos området har eg lagt merke til, og tenker det må ha vært et stort ønske om å få barn en gang??

Ser du skriver at pga slitasjegikt i knær og rygg vil du ikke ha barn lenger. Jeg sliter med det samme, bare i knær da, og er ganske så overvektig. Burde gå ned masse pga dette, men får det ikke helt til. Men det rare er at når jeg var gravid sist og la på meg 14 kilo til, så forsvant alle smerter i kneet under graviditeten og det varte ei stund etter på også, nå er de imidlertid tilbake, men ikke værre enn før, har samme vekt i gjen som før svangerskapet. Så vet ikke om det er hormonelt eller noe, men kanskje du i alle fall kan regne med at det ikke blir verre under en eventuell graviditet. Langtidseffekten vet eg ikkje noe om enda, men er jo ikke sikkert den kommer.

Skrevet

Heisann

Jeg var rkaftig overvektig før og hadde da ikke problemer med knærene, men osteopaten min mener at pcosen er skyld i slitasjegikten, fordi livmoren ikke fungerer somd en skal, bygger opp spenninger og kneet blir ikke riktig forsørget med blod og næringsstoffer.

Jeg er kronisk syk, utsn smertestillende kan jeg stort sett ikke sove, en god uke tar jeg smertestillende 5 av 7 dager, en dårlig 7 av 7.

I tilegg har jeg slitasjegikt i rygg og kronisk magesår pga de smertestillende tablettene.

Synes selv jeg er overvektig fordi jeg har så mye fett på magen, men veier jo 67 kilo og er 170 cm høy så bmi er normal.

Ja jeg ønsket meg barn sårt for en del år siden, nå føler jeg meg for gammel og syk men det betyr jo ikke at jeg ikke kan hjelpe andre og heie på dem :)

Skrevet

Anbefaler deg å ta EL-tester på ettermiddagen/kveden, EL er somregel rundt kl 19 på kvelden, så det er ikke så lurt å teste om morgenen:)

Skrevet

Takk for svar dere :)

Syns dette begynner å bli veldig vanskelig.. Er ikke verdens mest tålmodige person!! ;) Skal til gyn i midten av mars. Så regner med å begynne på pergo da. Men må nesten gi kroppen en sjangse først. Er jo kun 1 mnd siden lap.

Men kunne nå ønske at jeg i det minste fikk besøk av TR!!! Har hatt elastisk slim i 6 dager nå!! prøver kroppen? Eller hva i alle dager er det? :o

Jeg får begynne å ta EL tester på kvelden. Men så skal man ikke drikke så mye før. Og det skal også være en stund siden man har gått på toalettet. Og begge de to tingene er noe jeg gjør veeeldig ofte :o

Kunne vi ikke bare blitt gravide snart!!!!!!!!! 2 år siden jeg sluttet på p-pillen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...