Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle gravide!

Er 15 uker på vei (2 gangs) og får meg liksom ikke til å handle inn noe enda og lurer kanskje på om jeg skal vente helt til 2-3 uker før termin. Hvordan er det med dere? Har dere handlet inn noe klær og utstyr enda?

Videoannonse
Annonse
Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Heisann :)

Da er vi like langt med andre. Har det litt på samme måte, kommer liksom ikke helt i gang. Har handlet noen nøytrale plagg på salg, hadde jo en del fra første mann også.

Har skrevet en liste, men jeg regner med at jeg kommer til å vente til sommern kommer :) Familien har bedd om å få kjøpe litt til babyen, så jeg skulle jo gi dem beskjed etterhvert om det var noen spesielle ønsker :) Men det var jo det å komme igang... Har ikke hastverk denne gangen merker jeg, tar det mer med ro.

Skrevet

2-3 uker før termin var kanskje litt lenge å vente. Man vet aldri hvordan formen blir på slutten. Kan jo være begrenset hvor mye man orker å shoppe.

Jeg har handlet det meste av klær, og er glad for det.

Selv om jeg er knapt 30 uker, kjenner jeg det tar på å stå/gå lenge av gangen.

Men ikke noe i veien for å vente til uke 30 hvertfall. Kanskje er graviditeten litt mer realistisk da.

Kjenner selv jeg tar det mer med ro og har bedre tid denne gangen. Har jo handlet litt klær og sånt nå på salg. Men noe mer forberedelser enn det har jeg ikke gjort. Har jo en del i hus allerede(fra forrigemann på 2 år), så det trenger bare å letes fram og settes i stand. Eneste jeg må ha er en seng/kurv/vugge til babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...