flypapir Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Min er kjempelav denne gangen og har vært det hele tiden. Har aldri hatt pusteproblemer eller merket noe spesielt til spark i ribbeina denne gangen. 6 uker igjen og det er jo på denne tiden magen skal være på sitt høyeste. Er 3.gangs så kanskje det er derfor den er så lav? Den var nemlig ikke det de andre gangene Hvordan er det hos dere?
chicka_85. Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 jeg er 1 gangs, har 5 uker igjen. min mage er ganske lav, kjenner avogtil litt gnuing mot ribbein og blir litt tungpusta hvis jeg sitter for lenge i go stolen, men ikke noe spesiellt jeg legger merke til! Kan være for at jeg er så høg?
milk Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Har hatt det på akkurat samme måte som deg, og er også 3. gangs. 1 dag igjen... Lykke til videre!
flypapir Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 Hvor høy er du da chicka? Jeg er nemlig også ganske høy, 173cm og magen er stor (får store barn). Kanskje det er fordi man er høy at man ikke merker presset mange andre kjenner. Hmm
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Min mage strutter rett ut foran og syns ikke den er verken høy eller lav! Sist hadde jeg "fotball under trøye" type mage helt til han la seg med hodet ned og festet seg i bekkenet. Da ble det plutselig lettere å puste og magen gikk litt sånn i nedoverbakke fra brystene med en stor kul nederste under navlen! Fikk mye strekkmerker under navlen etter det og ingen andre plasser! Denne gang har hun vært i hodeleie i over en mnd, men mage er fortsatt like fotball og ikke kjenner jeg at jeg får puste lettere! Har ikke kjent noe til spark i ribbene verken nå eller sist, så regner med at jeg slipper unna slikt! Er stolt av magen jeg og syns den er litt i veien, men nydelig for det!
Fru Tuttemor Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Min er så høy at huff..er helt oppunder puppene når jeg sitter,peker på en måte oppover når jeg står..har en typisk guttemage.. har termin om 11 dager og han har ikke festet seg enda så det skal synes godt når han evt gjør det og magen synker..er 169 høy..
♥Mammatil3små♥ Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er også litt høy (172 cm) og magen min har vært lav hele tiden.. Men for 3-4 uker siden ble den plutselig enda lavere (da la hun seg med hodet godt ned i bekkenet), og da fikk jeg også ett par nye strekkmerker i samlingen(helt nederst på magen).. Er akkurat sånn det har vært i de to første graviditetene også, bare att denne gangen er magen diiiger og de to første gangene var den liten...
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 høy her, gutten ligger med rumpa godt presset mot mellomgulvet, til og med nå som han ligger godt ned i bekkenet. Men merker i dag at magen har synket en smule, våknet ikke av kvalme pga det problemet i dag, første gan på 4 uker. jeg er 170 høy, og det er 11 dager til termin. førstegangs fødende
Februargutten Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Min er ganske lav, men jeg er også veldig liten, så jeg har kjent masse spark i ribbeina. Tror jeg har typisk guttemage. Er i uke 39, så magen er ganske ferdig Her ligger et bilde: http://babylykken.blogspot.com/2011/02/har-du-sett-pa-magen-magebilde-uke-39.html
Tøvsjura Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Hadde høy mage med nr.1, forholdsvis lav med nr.2 og lav denne gangen også Første er gutt, andre er jente og 3.sies å være jente
chicka_85. Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 jeg er 175 høg, men aner ikke om det har noen sammenheng. har ihvertfall ikke hatt plager med karatespark i ribbeina bare litt gnuing kjennes det ut som:)
Plutselig_gravid Skrevet 9. februar 2011 #12 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er 160 cm høy (om det har noe å si) Nr 1 (gutt) bar jeg høyt og hadde svær mage. Sf-målene sprengte skjemaet. Ingen kynnere eller nedpress. Nr 2 (jente) bar jeg ekstremt lavt, type mage mellom bena. Magen sank 3 mnd før termin. Lave sf-mål hele veien og gikk vel knapt over navlen på det høyeste. Liten mage i forhold til nr 1. MYE nedpress og kynnere og bekkenløsning fra h...... Nr 3 (jente) bærer jeg høyt. Stor mage. Har bare målt sf-mål en gang i dette svangerskapet og da lå det over gjennomsnitt (dette var i uke 24).
Raych Skrevet 9. februar 2011 #13 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er 3. gangs og magen er veldig høy. Jeg er nå 29 uker på vei, og kan fortsatt bruke mine vanlige jeans om de er lave nok i livet. Magen ser ut som en ball som er satt fast foran på min mage. Helt stram, og helt rund. Kjenner ingenting i ribbena. Babyen ligger halvveis på skrå, så sparkene blir litt mer på siden. Magen var høy med nummer 2 også, men med nummer 1 var den mest bred. Hun lå nemlig på tvers hele svangerskapet.
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er 3 gangs og magen er veeeeldig høy. Det har den vært helt siden den kom. Er i uke 30 nå. Magen er like høy denne gangen som de 2 siste gangene.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 3 gangs å har lav mage denne gangen, de andre to gangene bærte jeg høyt å hadde DEN bowlingkula som fungerte som pute til puppa. Haha. Denne gangen er det en helt anna mage på skrotten. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå