Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off... Datteren min har blitt så krevende de siste dagene. Hun har fått to tenner nederst. Men jeg tviler på at det er det som er problemet. Hun vil ha oppmerksomhet hele tiden. Er jeg nede på kjøkkenet, sitter hun oppe i stuen og suttrer hele tida. Hun skriker ikke. Men lager bare noen irriterende mase lyder. Blir nesten gal. Hun var ikke sånn før! Og på natten, suttrer hun i sengen sin...

Jeg har nettopp blitt gravid igjen., Hun er 5 og en halv måned. Jeg er sliten og irritabel. Og når hun holder på sånn, blir jeg nesten gal. off... Kanskje hun merker at mamma ikke er helt som hun skal. Og hun derfor vil ha mer oppmerksomhet? Hun har begynt med grøt. Kan det være at hun ikke klarer å bæsje? Hun bæsjer hver andre dag ca. Er det nok??

Jeg trenger noen trøstende ord. At jeg er gravid igjen, gjør meg redd. Hvordan skal jeg klare dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok bare sånn dissa små er.. kanskje hun har funnet ut "at når jeg sutrer så skjer det noe" :)

men ikke vet jeg, er førstegangs selv og min lille er bare 7 uker!

Men en ting er sikkert og det er at når vi er gravide kan den minste ting irritere noe sykt... så kanskje dine hormoner i sving ja :)

Men hver 2 dag med avføring høres helt normalt ut syns jeg!

Gratulerer med en ny spire i magen... skjønner at det kan virke frustrerende, men prøv å gled deg over hvor heldig du er som skal få to små troll i huset :D

Ønsker deg bare alt godt, og masse lykke til! Det går nok bra skal du se, selvom det kan virke skummelt og lite motiverende akkurat nå....

har du kanske noen venninner eller en søster/mor du kan prate med og få ut alle tankene og bekymringene dine til`? det kan hjelpe stort å prate om det man er redd for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...