Jenta med gullklump i magen Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Lørdag 5 /2 , våknet jeg like før klokken 8 av en rie. Det kom med 6 min mellomrom. Kjente ganske fort at dette ikke var vanlige maserier men ekte rier. Og sto opp. Etter hvert kom de hyppigere. Klokken halv 10 var vi inne på føden. Hadde jeg 4 cm åpning. Det var fryktelig vondt da, og riene var hyppige. Sto i dusjen som smertelindring i begynnelsen, noe jeg syns fungerte bra ei lita stund. Kl 11 hadde jeg 7 cm åpning. Fikk tilbud om epidural. De holdt på en time før overlegen måtte komme inn og klarte det på to forsøk. Var forferdelig. Klokke 1330 hadde jeg 10 cm åpning og fikk press rier. Klokken 1403 var prinsessa vår født, sååååå Perfekt Kom hjem fra barsel i dag, og storkoser oss:) Hadde en veldig rask fødsel, noe som jeg syns var veldig bra. Men var intenst. Men jeg kunne nok gjort det igjen for opplevelsen var fantastisk:) Ønske alle dere som venter lykke til:) Klem
Alvasmamma Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 åh, gratulerer så masse for en drömmefödsel!! Er dette din förste? göy ¨å lese at 1.gangs gravide også kan ha "raske" födsler.. send litt födestöv Kose deg masse!!! greit misunnelig jeg nå
Sessan <3 apriljente Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Gratulerer såå mye med veslejenta <3 klem
Drømmefanger<3 Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer med den lille prinsessa! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå