Gå til innhold

Dere som vil ha india-moren og barna til Norge ?

Anbefalte innlegg

Hun har brutt loven og satt ungene i en vanskelig situasjon.

Mener dere at en person som f.eks har drevet med alvorlig skattesvindel og må sone en straff på 6 år skal slippe fengselstraff fordi hun har barn? Når barna må plasseres i fosterhjem fordi ingen andre kan ta vare på dem?

Mener dere virkelig at vi ikke skal bry oss med lovverket? At vi kan gjøre hva vi vil...og så lenge det går utover barn så har vi rett til å slippe unna?

Fortsetter under...

Kan ikke paragrafer, men hun har brukt surrogatmor...noe som er ulovlig i Norge. Siden barna ikke anses som indiske fordi i india er det hun som er moren...så går det på de norske lovene at barna ikke er hennes...ergo de kan ikke få pass. Hun har ikke fulgt Norsk lov og har derfor satt seg selv i en slik situasjon.

Det er ikke hennes biologiske barn og da måtte hun ha adoptert dem ifølge norsk lov...noe hun er for gammel til og ikke godkjent til.

Hun har gjort noe som ikke er lovlig.....så enkelt er det!

Les hva du skriver: "Hun har ikke brutt loven, bortsett fra......."

Da har hun brutt loven.

Du svarer jo på akkuratt det jeg sier....hun er ikke moren til barna ifølge norges lover. Ergo, ved å la henne få komme til Norge med barna og bli deres mor vil hun bryte loven. Hun har ikke født dem. Når barna ikke er hennes biologiske måtte hun adoptert dem, noe hun ikke er godkjent til.

Hun kan fint komme tilbake til Norge uten barna, de er ikke hennes!

Annonse

Annonse

Hun har vel ikke brutt noen lov. Samtidig må hun jo ha visst om reglene i Norge (det må hun ha gjort eller så har hun bare gjort utrolig slett forarbeid før hun startet med dette "prosjektet") angående adopsjon og hvem som regnes som foreldre i følge norsk lov.

Jeg synes saken er fryktelig vanskelig og er glad jeg slipper å være den som skal ta en avgjørelse her.

Nå er det faktisk ikke Kari-Ann Volden som er hovedperson i denne tragiske situasjonen, med de to guttene. Synes saken har gått for langt, og hun burde få komme hjem til Norge med guttene, som er helt uskyldige i dette. Det handler om to gutter som kommer til å få et bedre liv her i Norge sammen med moren sin, i motsetning til at de skal bli værende i India.

Og jeg tror neppe at noen er så dum som gjør det samme Volden gjorde i forfjor.

Gi henne en kraftig bot hvis man vil straffe henne mer. Men en mor gjør absolutt alt hun kan for sine barn. Om så det er å bøye på sannheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...