Gå til innhold

har du en hemmelighet som ikke mannen vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da vi nylig var blitt kjent (før vi var kjærester) skaffet jeg meg en skype-konto for å kunne snakke med ham oftere. Men den første som ringte, var en tidligere elsker som ga meg en uforglemmelig live-opplevelse!!! (Har ikke gjort det siden. Men tror likevel ikke jeg skal fortelle om det.)

Selvfølgelig har jeg enkelte "hemmeligheter", men det er ting som ikke angår ham, enten fra før vi ble sammen eller tanker og følelser, noe man må få lov til å ha for seg selv (neida, ikke tanker og følelser for noen andre). Tror ikke det er sunt å vite ALT om den andre, man trenger jo litt pusterom, og det er spennende å vite litt etter litt. Selv etter 15 år sammen skjer det titt og ofte at jeg forbløffes av ting mannen min sier eller gjør! F.eks oppdaget jeg for en måned siden at han lager verdens beste eggerøre! :)

Oi.. Jeg hadde ca 60000,- i kredittgjeld som gikk til inkasso.. Tok mot til meg og sa det til ham, og fikk hjelp til å betale det ned og bli kvitt dritten! Måtte selvfølgelig love å aldri ta i et kredittkort igjen, noe som ikke blir vanskelig, for så liten som jeg følte meg da jeg skulle fortelle ham om gjelden min, har jeg aldri følt meg før!!.. Dessuten er det deilig å være så og si gjeldfri! 400000,- er ikke småtteri, og det må vel gnage litt på deg, vil jeg tro? Hadde det ikke vært godt å betro seg til ham, om han ikke kan hjelpe, så vet han i alle fall om det og du slipper å holde det hemmelig!?

Jaa, har vært i samme situasjon som 00:58 og vi var da samboere og hadde kjent hverandre kort tid, han hjalp meg og løste inn i underkant av 60.000,- og jeg lovet også ALDRI mer, men nå har jeg rotet meg litt inn i det igjen, økonomisk, men NÅ har jeg lært, så jeg er godt på vei ut av det og har kontroll.. skal fortelle det når jeg er i null igjen..

Kommer aldri aldri til å dra på meg slik gjeld igjen, da skal jeg heller spørre han hvis det kniper, men det har jeg hatt en sperre for, noe som var dumt, for jeg vet jo innerst inne at han stiller opp, men denne gangen skal jeg klare det selv.. i smug ;)

Annonse

At jeg ble voldtatt av bestevennen hans 3 uker før jeg traff ham. Og at han er tilgitt for han gav meg en gigantisk pengesum da han fikk vite at jeg var sammen med "Tom". Og at jeg egentlig liker kompisen hans nå^^ Det er veldig rart.

10:29 her. Jeg er ikke syk. Psykologen min har hjulpet meg mye, og hun sier det er en helt normal reaskjon jeg har. Mange tenner faktisk på tanken av å bli voldtatt. Han var fysisk sterkere enn meg, han slo meg ikke. Og i ettertid har vi pratet mye om det, hvor jeg forsto det slikt at han var psykisk nedbrutt, forelsket i meg, og hadde dop i kroppen.

Pengesummen var på 250 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...