ønsker * magetroll <3 Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 jeg er såå lei av å vente på ikm, men som alltid er jo den store symptomjakten til stede like gøy, men fortsatt like frustrerende som sist mnd! ubehagelig å sove/ligge på magen, (ligger mye på gulv og leker i barnehagen jeg jobber), sover heeeele tia, må sove minst 1 time etter jobb og legger meg senest klokka 11.. og jeg bruker å legge mej 12-1! så det er stoor forandring og jeg klarer ikke å holde inne magen! har noen ekstra kilo som jeg gjerne kunne kvittet meg med, men er ikkje tjukk så stresser ikke så mye og tett nese! den forfølger meg i to uker før ikm hver mnd! luftig i magen! herlighet, stakkars folk rundt meg når jeg går rundt og sender ut smygere hahaha! følte meg sikkelig teit nå når jeg skrev det, men sånn er det! hehe noen flere som følger meg i symptomjakten??
vår første 19 mnd prøving Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Ja jeg følger deg gjerne men har foreløbi ingen andre symptomer enn at det stakk i høyre eggstokk i går og overigår er bare 4dpo håper på mer symptomer om 1-2 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå