pifi med tre nurk Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg setter sammen en liten film av bilder og videoklipp fra tiden fra lillegutt ble født og frem til i dag. vi skal nemlig ha navnefest på lørdag. Men jeg trenger en sang som kan være bakgrunnsmusikk i denne filmen! Noen som har noen forslag til sang? Gjorde det samme da storesøster ble født og da brukte jeg Creed - arms wide open. Finnes det noen andre fine sanger om å få barn, eller at et barn er kommet til verden? ( ps,, ikke kristne sanger iom at vi skal ha navnefest..)
mamma til lillingen Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Må det være om akkurat det? Hva med Can't Smile Without You av Barry Manilow? Den passer jo kjempefint, synes jeg.
pifi med tre nurk Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2011 Hehe, neida, alle fine sanger kan jo passe bra! Skal sjekke ut de som er nevnt her. Tuuusen takk!!
InsomNina Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Da lykkeliten kom til verden. Eller den heter kanskje bare lykkeliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå