Snuppi snella<3 Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Er det farlig å være ufattelig trøtt å slapp? Eg kan sove hele tide , tungt bare å gå over gulvet. Får lite mat i meg for brekker meg sånn. Men spyr ikke. Konstant kvalm. Alt av drikke smaker drit. Noen tips til å få næring i meg ? Kan vi bli innlagt for dette ?
tìme'em Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Tror det er veldig vanlig å være helt utmattet. Husker jeg lå i sengen i forje svangerskap og gråt fordi jeg var for utmattet til å gå og hente et glass vann eller tisse på do. Hvis du ikke klarer å få i deg næring vil dette selvsagt gjøre deg enda mer utmattet. Snakk med legen din du. Håper du har sykemelding. Lykke til.
mamma til O og T <3 Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde det akurat likedann i mitt første svangerskap. Mine råd er å sove når du er sliten, og prøve å spise lite og ofte. Ingefær hjelper mot kvalmen, i allefall hos meg:) Hvis det går langt nok blir man innlagt på sykehus for å få intravenøs- behandling, ja:) Ta kontakt med legen din, så får du sikkert noen tips for hvordan du skal gå videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå