Gå til innhold

Trenger en manns synspunkt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er sammen med en mann med lite sexlyst..vi har sex 1 gang i uka, ganske fast lørdag eller søndag.. noe som er utrolig kjedelig å forutsigbart..

har prøvd å sende bilder av meg selv når han er på arbeid, for å sprite litt opp, dra han med meg inn på rommet (i halvfylla:p) for å få meg noe, men har blitt avvist.. bildene reagerte han ikke særlig på.. fikk et"jaha, såpass:-) ) i retur...

 

Så det jeg lurer på er.. hva skal jeg gjøre???

 

Jeg er litt overvektig og når jeg da blir avvist på denne måten, synker jo selvtilliten og lysten på å ta intinativ til noe.. Jeg er av typen som er "med på alt" , mens han liker det rolig og "vanlig"...sier han...(kan tenke meg eksen han var av den "kjedelige" typen, så jeg vet ikke om han noen gang har prøvd noe annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå er jeg langt i fra noen mann, men jeg fikk så lyst til å svare deg. Prøv å prat med han om dette. Det værste du kan gjøre er å presse han til sex. Hvis det ikke fungerer å prate med han vil jeg anbefale å gå til en sexolog eller lign. Det er helt utrolig hvor mye du kan få vite om mannen din da. Jeg og mannen min var hos sexolog, og det var en opplysende time for meg. Sexologen satt der og rett og slett oversatte det mannen min sa. Helt utrolig hvor vi egentlig bare prater forbi hverandre, og misforstår hverandre!

Dere får ha lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at min kone ikke er som deg......

Tror nok han som mange menn er "dårlig vant" fra tidligere forhold.

Er usikker på hvordan du bør "angripe" dette, men ville nok ha satt meg ned sammen med han og diskutert grunnen. Kanskje finnes løsningen nærmere en du tror. PS: Jeg hadde vært fornøyd med 1X per uke - 2x siste 8 mnd hos oss - og jeg har prøvet alle varianter for å få det til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Forstår jeg må snakke meg han, men merker at når jeg kommer inn på temaet, er han ikke så veldig lysten på å snakke om det.

Dette er jo og forståelig, hvis han kanskje synes det er litt flaut/ikke er vant til å snakke om det fra tidligere.

Han er 8 år eldre enn meg, skulle tro det var mer erfaring ute å gikk, men det er kanskje ikke det:)

Vi har aldri hatt samtalen om tidligere partnere, for vi er enige i at det hører til fortiden, så jeg aner ikke hvor mange han har vært med før meg heller.

Frustrerende å ikke "få seg noe"! hehe.. uff, må vel bare bite i det sure eplet, å ta dette opp så fort som mulig. Ikke lett å begynne denne samtalen...

 

En annen ting, er det "normalt" at man MÅ vaske seg rett før sex? For min del dreper dette litt av stemningen. Det blir liksom ikke en "kjapp en", om man skal på badet å stelle seg først.

Selvfølgelig normal hygiene, men om man har dusjet for 4 timer, bør vel det holde? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...