Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være noe som gir lille gull vondt i magen tro? Må prøve å luke ut litt her:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Jeg ville sett på innholdsfortegnelsen på pakken. Forskjellige merker har forskjellige tilsetninger i pølsene sine, og kanhende er det noe den lille reagerer på i det merket du har spist?

Kjøtt generelt har jeg ikke hørt om at gir vondt i magen (men nå vet ikke jeg alt heller :P ), så jeg ville i utgangspunktet sett på andre tilsetninger først.

Håper du finner ut av det :) Selv glemte jeg meg helt i går og spiste salat med bønner. Det var IKKE lurt, og vi hadde en lang natt med magevondt hos lillegutt. Stakkars små, det er mye de skal venne seg til :)

Skrevet

Sjekk om det er løk i pølsa du - det reagerte min på er for et par uker siden...

Skrevet

Hvis du er usikker på om ungen har reagert på en matvare du har spist, må du nesten spise den enda en gang og se om det gir samme reaksjon. Ellers blir det lett til at man tror 'alt' gir reaksjoner og så tør man plutselig ikke spise noe som helst mer...

Det er veldig mange myter ute og går, ja, som lenka over viser - og det er slett ikke sikkert at det er noe du har spist som gjør at ungen skriker eller er litt urolig en dag.

Skrevet

Takk for svar. Bare husker jordmor sa noe om røkt mat, og kom plutselig på at det middagspølsa var røkt :) Men ja, mye hysteri rundt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...