Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg lurer på der mener er fordeler / ulemper med dagmamma. Situasjonen er at sønnen min går hos dagmamma nå. Han er 16 mnd og dagmammaen er en god venninne av meg som har en datter på samme alder. Sønnen min og datteren hennes er VELDIG gode venner. Jeg stoler 100% på dagmammaen at han har det bra hos henne. Det jeg lurer på er om jeg skal la han fortsette hos dagmamma et år til... Vi betaler mer til dagmamma enn hva det koster i barnehage, men det synes jeg overhode ikke gjør noe! fordeler med dagmamma: * veldig fleksibelt, ingen kjernetid så vi leverer og henter når det "passer oss" * dagmammaen er veldig glad i sønnen min og han får mye oppmerksomhet, omsorg og kjærlighet fra henne * alt er helt individuelt tilpasset de 2 ungene, er en av de trøtte / småsyke osv, nei da blir de inne den dagen der. De sover, spiser og gjør hva de vil når det passer de, ikke pga klokken sider at nå skal vi sove / spise * jeg som er gravid i uke 30 med KJEMPE bekkenløsning har kunne kommet opp til dagmammaen og "hatt samvær" med sønnen min der uten å ha han lenge hjemme (ikke misforstå...) ulemper: * da jeg er gravid og 100% sykemeldt pga bekkenløsning og mannen min er selvstendignæringsdrivende er det faktsik veldig krise når hun er syk... Det er en stor ulempe! Hva hadde dere valgt??? Tusen takk for alle som gidder å lese og svare Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142887103-fordeler-og-ulemper-med-dagmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå