Gå til innhold

Flere som er svimle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og klarer dere å jobbe når det er som verst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Jeg har slit med lavt blodtrykk og blodtrykksfall, og har vært mye svimmel... merker det best på jobb, antagelig fordi jeg er mest sliten og på farten, der.. Det har hjulpet meg å være flink til å spise salte ting med jevne mellomrom, men det har vært dager på jobben hvor jeg har tenkt at; dette går ikke! Merkelig nok så har det gått lell ;) tok en egenmeldingsdag da jeg var skikkelig ille...

Skrevet

Ja, har vært svimmel en del. Det var noen dager jeg ikke klarte å jobbe pga det, så håper det går over snart.

Skrevet

Ja har endel svimlebyger. Ekkelt :( men sånn er det vel når blodtrykke er lavt.

Skrevet

Håper det ikke er noe vedvarende :)

Skrevet

Jeg har slette me det hele svangerskapet, ble 50% sm pga av det. Hadde blodtrykksfall ofte å følte meg småfull gjennom hele dagen, som gjor også til at kvalmen økte. Jeg sliter ennå me det. er nå 28+0. Men er 100% sm nå pga bekkenet å svimmelheten da.

Skrevet

Ikke nå lenger..

Jeg var veldig svimmel, og harl avt blodtrykk fortsatt.. Så jeg vil egentlig anbefale deg å bruke jerntilskudd for det hjelper faktisk!

Jeg er ikke svimmel lenger, og det er takket være jerntilskuddet og masses av vann :)

Skrevet

Hvordan svimle er dere? Er det spesielle situasjoner dere blir ekstra svimle?

Jeg spør fordi jeg blir svimmel i dusjen! Vet ikke hva det skyldes. Ubehagelig er det ihvertfall. Har også opplevd å bli svimmel ute blant folk og det er superskremmende.

Jeg skal prøve å drikke masse vann...

Har også hørt at farris kan være bra hvis man har lavt blodtrykk.

Skrevet

Jeg ble 100% sykemeldt grunnet lavt blodtrykk med masse blodtrykksfall. Jeg tørr f.eks ikke dusje når mannen min ikke er hjemme, da jeg får masse blodtrykksfall i dusjen, det svartner helt og jeg blir liggende og brekke meg og skjelve i 1-2 timer etter hvert annfall.. så halve dagene går til og ligge på sofaen og prøve og komme meg. I tillegg sliter jeg med ganske høy puls. Jeg er nå 18 uker på vei, og forhåpentligvis så gir det seg snart...! :)

Skrevet

Jeg blir også svimmel i dusjen.. når jeg er på vei til toalettet om natten og om jeg reiser meg eller snur meg brått. Noen ganger sånn at jeg må legge meg ned på gulvet, andre ganger holder det å stå og vente på at jeg kan se igjen. Har vært sykmeldt 50 % og er nå 20 %, da det blir værre når jeg er sliten.

Mye som følger med den voksende magen;)

Skrevet

Ja, mye som følger med... Jeg blir så redd jeg, tror jeg skal svime av:-(

Enda ikke gjort det! tvi tvi.

Håper ikke dette fører til isolering av meg selv. Man blir jo redd! En gang skjedde dette i butikken, jeg var så varm og det var veldig lyst der inne + mye støy. Jeg mått ebare gå ut av butikken! Fikk nok angst av det hele. Nå tør jeg dessverre ikke gå i akkurat den butikken lenger... Ikke bra!

Når man vet at man kan bli svimmel i situasjoner, så tro man at det kan skje, også skjer det!

Jeg også blir veldig sliten etter å ha dusjet. Idag så jeg i speilet etterpå, og det var ikke å anbefale! Satt meg foran data etterpå og var fortsatt ør og uvel.

Har dere forresten vondt oppå hodet? Altså i hodebunnen? En akupunktør spurte om dette... Anbefaler forresten akupunkur, det hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...