Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dumme dumme negative test!!!!!!!! at det skal være så vanskelig at disse små eggene skal feste seg da!!grrrr. Da var mitt 3 forsøk over(1 fersk og 2 frys) Skal ha ferskforsøk neste gang,så det blir i mars,håper bare at jeg får nok egg,og at de befrukter seg som de skal...skal si det er mye tanker i disse prøveperiodene,masse venting og skikkelige nedturer når testen er negativ:-( MEN neste gang må det bare være min tur(og alle andres)da skal jeg ha positiv test! Noen andre som skal sette inn i mars??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142886180-noen-som-skal-sette-inn-i-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG:) skal sette inn i mars. Negativt fryseforsøk her også,.... er såååååååååååååå frustrende!!!!!! Jeg har flere på frys så jeg går for et fryseforsøk til. Fikk tr i dag, så da blir det å sette inn på neste syklus. Håper tiden raser avgårde..............

Klart vi skal ha positiv test. Nå har jeg venta lenge nok på denne spiren min synes jeg. Nå får det være nok;);)

Annonse

Jeg skal og sette inn,gleeeder meg utrolig mye:) Håper bare jeg ikke blir for skuffet om det ikke klaffer med engang,ser at det er mange som har prøvd mange ganger .

Kanskje ett dumt spørsmål,men er det mindre sjanse for å lykkes om man har endometriose?(jeg vet så lite om dette) Har hele tiden vist at mannen har nedsatt sædkvalitet,så da klinikken mente jeg hadde endometriose for noen uker siden,har jeg tenkt ganske mye,utrolig at to stk uheldige mennesker finner hverandre og ønsker seg barn over alt på jord:/

Men håper på at alt klaffer!!:):)

melder meg inn her jeg og... ringte riksen og kunne starte opp neste mens jeg og... fryseforøk... innsett blir vel i slutten av mars ;)

godt det ikke var saa lenge aa vente til dette forsøket....er tøfft aa komme seg etter negativt svar... men har hatt noen nedturer i livet, saa klarer aa komme seg paa beina igjen ;)

mitt nye maal er gravid før nyttaar!! saa jeg slipper en ny tanke om at i aar skal vi ihvertfall klare det...

Etter et avbrutt forsøk i januar starter jeg på suprecure på mandag, og om alt går etter planen er det uttak og innsett av ferskt i uke 11:)

Ønsker oss alle sammen masse lykke til:) måtte all verdens babystøv og gullegg komme til oss alle sammen<3

Annonse

Begynner forhåpentligvis på sprøyter i uke 8 :) kort regime denne gangen også.. Så da blir det nok uttak og innsett i uke 10 eller 11 :) Spennende tid i møte og krysser fingrene for alle oss at mars mnd blir fulle av positive tester :)

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...