Gå til innhold

Hurra - er 12+0 i dag :-)

Meg1972

Anbefalte innlegg

Og ein ny milepæl er nådd! Hadde IVF-forsøk i månadskiftet november/desember. Og endeleg på vårt 4. innsett vart det positiv test! :-)

Har vore til tider uvel og småkvalm, men det har roa seg i det siste. Ekstra trøytt etter jobb også. Berre levelege plager, med andre ord. Var på UL då eg var 9+6 og såg eit lite knøtt på 3 cm som sparka med beina! Gjorde godt å få den bekreftinga på at det stod bra til i magen. Hadde ein MA i veke 13 sist sommar og merkar det heng i enno... Men den gongen var det ikkje liv i veke 10 slik det var no.

Så no trur og håpar eg at dette går bra vidare framover! Gler meg til magen vert synleg og eg kjenner liv :-)

Fortsetter under...

Hurra for deg og spiren din, Meg1972! Så spennende, og så deilig å ha kommet så langt! Godt å kunne senke skuldrene litt og konsentrere seg mer om å nyte graviditeten og glede seg til vidunderet som er i ferd med å skje.

Klem til deg!

(Håper jeg kan legge inn samme melding om 7 uker.)

Takkar for gratulasjonar, alle saman!

Alt vel her, trur eg i alle fall. Magen har blitt LITT større, syns eg - men ikkje synleg enno. Men nok til at skibuksa var for trang då eg skulle på skitur i dag!

Skal på undersøking for mogeleg svangerskapsdiabetes denne veka. Men det har eg skrive meir om i ein ny tråd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...