Nr2PåVei<3 Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hvor lenge etter termin ble dere satt igang? Hvilket sykehus var dette, og dersom det ikke var mange dagene etter termin.. eller før så klart.. Hva gjorde at de ville sette dere igang før enn 14 dager etter liksom..
Babyønske �� Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Ble satt i gang 7 dager over termin. Dette var ved Nordfjord Sjukehus. De har som praksis å sette i gang etter 10 dager uansett. Jeg ble satt i gang pga litt lite fostervann.
Mamma til tre? Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Det er to sykehus i Norge som tilbyr overtidskontroll på sykhuset og som gir mulighet til i gangsetting dersom mor ønsker det ved overtidskontroll (41+3) og det er St. Olav i Trondheim og Opplands sykehus på Lillehammer. Årsaken til at man kan bli sattigang på overtidskontroll på St. Olav er at de har funnet ut at møderene blir gladere, det blir ikke flere hastekeisersnitt, og riskoen før død i morsmage går ned. Jeg fikk tilbud om å velge, når jeg sa at jeg ville bli igangsatt så sa de at de droppet ultralyden. Det var greit for meg ville bare ha barnet ut:)
Mamma til tre? Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Det var iallefall bare to sykehus i 2009, kanskje flere som har fulgt etter nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå