Gå til innhold

Murringer og vondt i korsryggen i uke 4?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg har det sånn som deg.Har hatt det sånn nesten ei uke før jeg egentlig skulle ha mensen.Begynte litt,så beli det vondere og vondere nede i ryggen.Har det litt sånn nå også,men er litt av å på og ikke så vondt.Har også noen stikk nede på høyere side også.Er i uke 5 nå.Har helle tida trodd at mensen skulle komme jeg også.Men,tok urinprøve hos legen i går,og den var positiv:-).Har tatt fire positive tester hjemme også.

Annonse

Jeg er i uke 4, men mensen kommer nok ikke.. har tatt 7 positive tester hjemme og en hos fastlegen.. sku ha fått mensen på lørdag, men tror det er fastslått at mensen uteblir.. :)

Jeg har hatt vondt i korsryggen siden lørdag. 4+6 i dag... Nesten så jeg ikke vet om jeg kan jobbe med så vondt, men så går det litt over igjen. Er redd det skal være noe negativt, siden starten nå er veldig annerledes enn sist jeg var gravid.... men prøver å tenke positivt!;)

Heh.. jeg vet ikke om det er anderledes fra forrige, for jeg fant ut så sent at jeg va gravid med ham, så fikk liksom ikke helt med meg di første 3 måndene :P

Positivt er the only way to go! ;)

Oj! ja, da er det ikke lett å sammenlikne!

Jeg var oppe en gang i natt, hadde da så vondt at jeg ikke klarte noe... litt bedre nå, men fremdeles ille!

Ringte legekontoret i går, de hadde lite kapasitet da og ba meg ringe i dag hvis det ikke var bedre... får vel gjøre det... Vil iallefall ha hcg stignings prøver, og høre om mulighetene for tidlig ul! syns dette er rart!!

orker ikke jobbe med så vondt! :/ (mye løft/bøy/vri på jobb)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...