Gjest Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Tenkte å få det inn i babyboka til mini her. Men hva skal jeg bruke som "blekk" ?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 man får kjøpt maling på panduro f eks som er barnevennlig
mamma.for.2♡ Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg prøvde på samme greien når vår var nyfødt. Men ga det opp, fant ikke noe verken på hobbybutikkene, eller fotobutikkene jeg var innom i Bergen Tok heller avtrykk i trolldeig og deretter avstøpning i gips Ble kjempe fint! Selvfølgelig ikke plass til det i babyboken, men det ser utrolig fint ut innrammet på veggen på rommet hennes Så skulle du ikke finne noe du heller så kan du ha dette som en reserveplan Lykke til med leitingen!
Gjest Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Det er en egen side i babyboken til dette, så jeg vil prøve å få det til Men lyst på sånn i gips i tillegg Fikk tips om fingermaling, så kanskje jeg skal prøve det
An_En Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Du får kjøpt stempel i forskjellig farger som du kan bruke. lett å ta på og lett å fjerne!!! Jeg brukte det her, ble veldig fint!! fåes kjøpt på panduro.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 spurte du på hobbybutikkene da? på panduro har det to forskjellige, matt eller glans. da kan du velge mellom mange forskjellige farger:) fingermaling fungerer sikkert også ja.
Nat27 Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjøpte en stor stempelpute, vannbasert og hudvennlig. Mini syntes det kilte veldig på bena, så det var en artig opplevelse både for meg og han Vasket av med våt klut med litt babyolje
mamma til lillingen Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Åh, ja dette vil jeg også gjøre, har også ei bok hvor det er satt av plass til det. Nå er tuppa 9 uker, og jeg skulle liksom gjøre det da hun var nyfødt. Jaja, hun blir jo ikke akkurat yngre! Ut med finger'n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå