Gå til innhold

den nye kjæresten til barnefar, en ordentlig møkkadame!

Anbefalte innlegg

hun har tydelige problemer med at han har et barn med meg, og tydelig problemer med at jeg irettesatte henne når det gjaldt hennes anklagelser, utskjellinger og drittslenging av meg. Så hun gikk å anmeldte meg! saken ble jo såklart henlagt, jeg ble ikke engang kalt inn til avhør, fordi det var ikke noe mer enn det politiet kallte en personlig konflikt, som ikke hadde noe som helst med politiet å gjøre. men altså, ville dere godtatt at en slik møkkakjerring skulle være i nærheten av ditt barn? så hun kan sette griller i hodet på det kjæreste du har? Helt ærlig..

Jeg er helt oppgitt av at det går an å ha en så umoden å respektløs måte å være på... kan nevne at hun ikke er eldre enn 21 da...og tydelig lite voksen for alderen!

Fortsetter under...

I all verden, anmeldte hun deg? Det vil jeg si er ganske drastisk...

Hva har barnefar å si om saken da? Og hvor gammel er du og han?

Du burde vel holde deg unna dem og heller få bf til å hente og bringe barnet. Det er viktig å holde ungen unna dette ihvertfall. Han/hun er helt uskyldig i det hele uansett.

Håper det ordner seg for dere =)

Virker som du har utelatt noe der. Hvorfor skulle hun gå inn i et forhold med noen med barn og automatisk hate mora til ungen? Har du vært snill og grei mot henne, hun skal jo tross alt ta seg inn i hans og ungens liv. Og dere trenger aldri å se hverandre...

For å si det slik så er det meg han vil ha.. han sender meg meldinger og vil prate hele tiden, her om dagen kom han opp med en minnepinne med bilder fra fødselen! og ville at jeg skulle ta han tilbake! han ville ha familien sin. Han har dumpet henne en gang før fordi han ville tilbake til meg, da lot jeg han stå på pinne for å se om han hadde forandret seg, og hun sendte meldinger til meg fra en falsk profil, så hun er tydelig sjalu på meg og det jeg og han har.. hun visste vel ikke om dette når de ble sammen?

det gikk ganske fort med dem for å si det sånn.

hvorfor er det alltid slik på dib at man skal ta parti med den andre her? bare lurer...

jeg tviler på at du ville sendt din unge til en dame som bare pratet dritt og var helt sinnsyk?

Hvis dette er et stort problem og det går ut over barn og samvær så syns jeg at dere skal ta dere en tur til familievernkontoret alle 3 og få skrevet ned noen "kjøreregler" og få gode råd og tips til og håndtere denne sitvasjonen.

Men hva i allverden sier bf til dette da???

Annonse

barnefar er like sinnsyk selv, og tydelig bitter for at jeg ikke dumper min kjæreste og tar han tilbake. Så han truer med både det ene og det andre ifra barnevern til rettsak osv. Han har ødelagt et forhold jeg var i tidligere, så jeg får nok bare nyte det jeg har nå frem til han får ødelagt det også.

han er en manipulerendes djevel =/ har anmeldt han flere ganger for vold, pluss han har besøksforbud og tidligere straffedømt for flere alvorlige hendelser.

barnefar truer bare meg med det ene og det andre, er som å snakke til en vegg. han er bitter fordi jeg ikke tar han tilbake. han er en psykopat og når alt ikke går hans vei, så steiler han!

nå sier han bare at jaja, du får som fortjent, og du kommer til å miste ungen!!!

Du virker jo helt korka, du vil ikke sende barnet ditt til han pga henne? Hva er det som feiler deg? Jeg hadde ikke sendt barnet mitt til han. Du må jo også være helt blåst som har vært sammen med en slik mann og som ikke har evne til å holde barnet ditt trygt borte fra han.

Håper han kontakter barnevernet, så får vi håpe de får litt vett i skallen din.

Hadde jeg vært deg hadde jeg skaffet meg advokta og et besøksforbud..

Men hva mener han med at "nå mister du ungen"??

Er han sånn som du påstår så bør han vel ikke treffe barnet sitt uten tilsyn??

Er vel du som ikke fatter hvordan lover og regler er her. Om hun ikke sender barnet til far kan hun miste hovedansvaret for å holde igjen.

Min søster hadde barn med en slik mann, hun hadde barnevernet på sin side at barna helst ikke burde være der men de sa også at så lenge de ikke var noen papirer på vold mot barna måtte hun sende ellers ville retten holde med han og ikke henne om han gikk til sak.

Og tro meg det ville han. Så hun måtte fortsette og bare stole på at venner som bodde i nærheten og hans familie ville passe på.

Det gikk bra en stund så angrep han det ene barnet, politiet tok ut sak mot han (de ble ringt til når det skjedde selvfølgelig) og fram til rettsaken fikk han ikke lov å ha noe med barna å gjøre. Og i saken mistet han foreldrerett og samværsrett.

Heldigvis for min søster ar hennes barn ganske store, jeg kan bare se for meg hvor grusomt det må være å sende små barn avgårde som ikke engang kan fortelle hva som skjer.

nei han har ikke samvær med barnet lengre, pga at han er så ustabil. men nå mener han at han ikke får ha ungen pga han har ny dame... beklager men jeg får ikke skrevet hele historien altså.. er bare så forbanna sint på denne dama nå!!! at det går an!

han mener jeg kommer til å miste ungen pga jeg er en dårlig mor. Skjønner ikke hva han mener med det da men han er sinnsyk..

Det er en ting, men jeg reagerte på at hun sier det er pga den nye dama hans hun ikke vil at barnet skal dit og ikke pga at han er ustabil! Hun virker noe psykotisk selv.

Det virker nesten som om hun liker å ha det litt dramatisk rundt seg siden hun hauser opp situasjonen med å la denne mannen få håp om at de skal bli sammen igjen for så å si blankt nei.

Annonse

Har han fått det rettslig at han ikke skal ha samvær, eller er det noe du bare nekter han?

Jeg er enig med deg i at han ikke skal ha samvær, men om du nekter han det uten og ha det rettslig er jeg redd han kan vinne frem i retten;(

Nå har ikke jeg lest alle innleggene her, men jeg tenker bare: STAKKARS BARN som har foreldre som er så vanvittig lite voksne. Forsvarer ingen av dere, for det er sikkert to sider av denne saken som ikke helt kommer frem. Bare å kalle barnets far for sinnsyk...ja, da er det klart ting som ikke stemmer her - altså to sider av samme sak.

Stakkars lille barn.....kommer til å bli skyteskive, kasteball etc mellom dere i mange år..

vi har ikke noen samværsavtale fordi vi hadde bare en midlertidig gjennom mekling. så ble den nye meklingen avlyst pga barnefar var bortreist, og vi har ikke fått en ny. jeg og bf ble enige oss i mellom at han skulle få ha ungen nå i helgen, fra torsdag, fordi han truer med dette at om jeg nekter han samvær går han rettens vei, så ble han syk, men kom på lørdag og jeg sa dette var ok men så hadde han med seg denne dama som har anmledt meg og jeg har sagt hun skal ikke i nærheten av mitt barn, så han fikk henne ikke med.. dette er den eneste gangen jeg har nektet han faktisk!

og ja, jeg synes synd på ungen våres!!! jeg har selv sett hvordan søstern min har vært skyteskive mellom min mor og hennes far..det har ikke vært noe gøy for henne, og unner ikke mitt barn dette. men det går ikke an å være normal med faren hennes!

og at jeg kaller han syk, det er fordi han ER det! han har banket meg opp, terroriserer meg og kjæresten min, har sagt han blir kvalm av sin egen unge og skjellt ut ungen på kjøpesenter i utlandet fordi ungen slo seg vrang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...