Gå til innhold

Hvor moralsk ille er det av meg og vurdere å gjøre dette..

Anbefalte innlegg

Jeg er en singel trebarnsmor. Har møtt en på en date-side, funnet tonen litt, flørtet litt. Liker ham og hadde lyst til å treffes. Men nå har han vært ærlig mot meg, og sier at han ikke ønsker noe seriøst forhold nå. Han vil ha ei elskerinne, og har bedt meg om å se meg om etter noen jeg kan trives med som vil ha et forhold. MEN... nå har jeg delvis sagt ja til å forsøke meg som hans "elskerinne". Vi er jo single begge to, så det er vel ikke så ille men.. Noe av årsaken til at jeg vurderer det, er kanskje litt feil. Han har fortalt at han har stort utstyr, at det har vært et problem for noen.. Nå har jeg alltid hatt lyst til å en med stor.., og eksen min lå vel heller under gjennomsnittet. Men.. jeg er jo litt flau over meg selv som antagelig sier ja til å forsøke, når største årsaken er størrelsen hans.. Men, vi har jo chattet en del og jeg liker ham også.

Hva syns dere?

Fortsetter under...

Det syns jeg er helt greit så lenge dere begge er single.

Hvorfor ikke vil vel jeg si.

Har du virkelig lyst på en ny mann å bo sammen med?

Jeg ville tro det er kjekt å slippe det, men få sex fra en.

Annonse

Så lenge du ikke blir forelska da...erfaringen tilsier at når menn sier de ikke er ute etter forhold, så MENER de det.

Og ta det fra en som vet, en stor en er ikke alltid en god en...det kan derimot gjøre bare vondt...

Det her var et seriøst innlegg med et seriøst spørsmål, og er ikke ute etter fjortis kommentarer.. ærlig talt.

Selvfølgelig blir det vanlig sex som om vi var et par, og selvfølgelig skal jeg ikke ta betalt.

HI

Annonse

Ærlig talt vi lever i 2011 og dette er det er da helt normalt og ha sex uten forpliktelser.

Har du lyst har du lov;) Så lenge dere begge er singe og DU ikke blir forelsket er det bare til og kjøre på. Og til dere som er så redde for graviditet; Prevensjon er faktisk oppfunnet!

Jeg syns ikke at dette er horete i det hele tatt. Det er da strengt tatt mer horete og gå på byen og finne nen ny mann hver helg. Har du en fast en så er det mye tryggere.

Kos deg;))

Ville møtt han om jeg var deg! ;o)

Hvorfor ikke, tenker nå jeg. Så lenge dere tar forhåndsregler i forhold til prevensjon, så kjør på. ;o)

Det gjorde jeg mange ganger som singel, og ser på det som moro lek og erfaring nå.

Jeg gjorde også slik da jeg var singel tobarnsmor :) Det var godt å prøve seg litt i den store verden etter 10 år med samme mann og lite sex. Jeg kjenner at det gjorde godt for meg, uforpliktende sex, leve ut litt den "rampete" siden av meg - før jeg tilslutt møtte ham jeg bor sammen med nå. Er utrolig glad for erfaringen jeg har gjort meg, at jeg ikke har gått rett fra x til samboer nå.

Alle mine treff skjedde også via nettdating :) Kjør på, kos deg og lev livet. Men ta forhåndslregler og vær forsiktig :) Klem

Takk for alle seriøse svar. Tenker litt sånn jeg også. Hvorfor ikke, vi er voksne begge to, med lyster. Er vel verre å ha et one night stand med en man treffer i fylla på puben. Kanskje treffer jeg ham bare en gang, kanskje flere, vi får se. Vi har såpass stor avstand at det blir i hvertfall ikke så ofte.

Vet ikke helt om jeg klarer å gjennomføre det en gang, må ha litt kjemi for å få lyst.. men vi får se ;)

HI

Jeg synes det virker teit.

Men det er meg..skal gi deg et seriøst svar alikevel:)

Hvis du vil, så hvorfor ikke?

Men han er ute etter en sex partner, kanskje han finner en ny og bedre om 2 måneder? Hva sier du da??

Hva om du får følelser for han??

Jeg hadde aldri tatt den risikoen.

Du kan føler deg utnyttet.

Men det er MEG , jeg er old fashion på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...