Nr-2-i-magen Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Ser tråden om pappa gave, så lurte jeg på dere som skal gi pappa gave eller gjorde det sist. Fikk dere en mamma gave da? Hva er liksom vanlig å gi i mamma gave?
Alvefjeset Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Har fått mamma-gave etter hver fødsel, og denne gangen har jeg ønsket meg englebarn-smykke i mammagave;0) (de trenger litt hjelp, mannfolka!!!)
Nr-2-i-magen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 He he, iallefall min mann. Han har en tendens til å gi meg penger... som jeg ikke trenger. Men han hadde aldri funnet på å gi meg penger i mamma-gave altså. Han kunne nok tenkt seg å gitt meg noe, men han eier absolutt ikke fantasi. Og jeg kommer heller ikke på noe. Ønsker meg DOTS-knagger da, men kan jo ikke få det i gave. Litt rar gave pluss at jeg vil at det skal være noe til en lav pris. Sist gikk jeg til innkjøp av ett armbånd/kjede til meg selv. Tja, kunne kanskje tenkt meg ett nytt armbånd...
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har fått smykker av min kjære. Ring første gang og øredobber andre gang. Tenkte at barna mine/svigerdatteren mi skulle få de smykkene som jeg fikk da de ble født når de får sin førstefødte:)
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Englebarn-smykke ? uff da..
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Etter første gang fikk jeg gavekort på fotpleie og ansiktspleie, og andre gang fikk jeg "bli-ny dag" hos frisøren begge deler var helt supre blir spennende å se denne gangen
Mia2011 Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Med mine to første, for 13 og 15år siden var nok ikke dette så vanlig, og vi var unge med dårlig råd Men denne gangen har jeg ny mann og han er flink til å gi fine gaver/smykker ved ulike anledninger så jeg er spent på om han har tenkt på det jeg har ikke tenkt å be om eller ønske meg noe, det får komme naturlig, men selv tenkte jeg å finne på en liten minneverdig ting å gi han.. Tenkte også at de to eldre søsknene skulle få noe, så jeg bryner fantasien om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå