Laayse Skrevet 8. februar 2011 #1 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei:) Er gravid i uke 9. er bare 18 år og går egentlig skole men i de 4 siste ukene har jeg vært sengeliggende. spiser vel kanskje 2 skiver om dagen, og myyye potetgull.. men har jo gått ned ett par kilo, noe som ikke er så bra siden jeg er utrolig tynn fra før. var hos legen men han var dansk og snakket helt uforståelig, og han nektet å sykemelde meg helt, han mente at jeg klarte halve skoledagen.. probleme er at vis jeg er i så go form at jeg faktisk ikke ligger framfor doskålen på formiddagen, prøver jeg jo å få i meg mat. har trengt mye hjelp når jeg skal stå opp og morgenen, og det ender som regel med at jeg støtter meg til samboeren ifra sengen og inn på bade hvor jeg blir sittende i 4 timer. jeg har mye smerte i underlivet, føles som jeg har et stramt magebelte like over livmoren. sliter veldig med smerte i magen og kvalme hele dagen . Noen som vet om noe er galt? får ikke noen time hos legen fordi jeg har undersøkelse om en uke. men er utrolig bekymret for den lille. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885855-det-skal-vist-ikke-v%C3%A6re-enkelt/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå