Gå til innhold

dere som har babyer rundt 3-4 mnd som sover lenge om natten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvordan sover de om dagen? Hvilke rutiner har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Vet ikke hva du definerer som lenge, men her er første soveøkta mellom 5-7 timer fra ca 20-02. Neste er 3 timer fra 02.30-7 ca. Også starter dagen vår :) På dagen er hun våken 2 timer, også blir hun stuptrøtt og jeg legger henne ut i vogna der hun sover 1-1,5 timer. Så er hun våken i 1-2 timer igjen, og sover 1-2 timer igjen. Det viktigste her er at hun sover en lengre dupp sånn i 15-16-tida, sånn at hun er våken 2-3 timer før kl blir 19-20 igjen.... Hun er 3,5 mnd. :)

Skrevet

hei, takk for svar. Det var sånn vi hadde det med vår inntil for to uker siden (han er like gammel som din) - men nå går det ikke mer enn max to timer mellom mating om natten, i natt tror jeg at jeg ammet ham 6-7 ganger. Han er også våken ca 2 timer mellom hver lur på dagtid, og litt lenger før vi legger oss for kvelden. Han sov sammen med meg i sengen inntil for en måneds tid siden, da begynte vi å få ham til å sove i sin egen seng (som er helt inntil min) til rundt kl fire-fem, etter det sov han hos meg et par timer. Nå vil han plutselig ikke ligge i sengen sin lenger (får ham til å sovne der første gang, men han vil ikke tilbake etter mating), og han ligger limt inntil meg og spiser hele natten. Slitsomt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...