camnat Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har bare 20 dager igjen til termin men er så lei. Har vært innlagt på sykehus og operert for hemorider. Det ble lange dager uten at noe ble gjort og til slutt ble det operasjon med spinal bedøvelse. De passet hele tiden på baby og at jeg ikke fikk for stort blodtrykks fall, viss det hadde skjedd hadde det blitt hastekeisersnitt. Nå er jeg hjemme igjen men føler alle kynner som jeg har hatt i flere mnd er borte vekk. Jeg tar bringebærkapsler og var hos jordmora i går som sa jeg hadde en fingerspiss åpning og ikke moden, så det var jo ikke akkurat noe hipp hurra. Er bare så utrolig lei denne gang og føler dagene går kjempe tregt. Sover nesten ikke på natta og ligger og snur og vender på meg. Tenkte jeg skulle prøve med et halvt glass vin i går kveld for det er visst noe som skal gjøre susen vistnok, er flere som har fått fødselen i gang ved et halvt glass vin 3 kvelder på rad. Men problemet mitt er at jeg liker ikke vin og for det om jeg hadde plukket ut den som skulle smake friskest så var det helt grusomt Vil så inderlig at fødselen skal starte nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå