Gå til innhold

Hadde noen av dere "vanlig pms" før dere fant ut at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Vet jeg fisker litt her, men bare lurer på om noen av dere hadde vanlig pms/ikke kjente noe annerledes før positiv test?

Synes jeg fikk pms ganske tidlig denne gangen, men nå kjennes det helt ut som det alltid gjør...

Eneste forskjellen nå er at jeg ikke spotter og at temperaturen min har gått opp noen hakk og holdt seg oppe...Har ikm på torsdag.

Noen som har opplevd lignende?

:-)

Fortsetter under...

jeg har det akkurat som deg!! har gått med høy temperatur i 12 dager nå!!og trodde mensen skulle komme i dag etter skikkelig murringer, men den kom ikke. skal jo ha den på fredag og bruker aldri kjenne noe før fredag morgen??

krysser fingrene for oss ;)))

har testa med billigstrimmel i dag.igjen....men negativ!!

lykke til :))

Vet ikke dette med temperaturer og slikt.. Men, jeg hadde vanlige pmstegn - og testet derfor ikke før jeg var 4 dager forsinket :P

Vanligvis får jeg ømme bryster rett etter el, dette kom litt senere enn normalt og tenkte derfor bare at el hadde forsyvet seg. I tilegg hadde jeg mensmurringer som normalt før mens, søthunger, oppblåsthet, humørsvingninger og slike vanlige pmstegn.

Det eneste anderledese for min del var en enorm tretthetsfølelse, småkvalm/uggen og slapp/sliten - slike typiske forkjølelsestegn. Så trodde derfor jeg bryget på noe :D

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...