Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke bare øm/sår i stingene, men også utenpå kjønnsleppene og opp mot klitoris. Skal det være sånn? Og hvor lenge varer det?? Hmm.. ikke behagelig i allefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det du fødte?

Man føler seg mørbanket etter en fødsel, man er faktisk mørbanket. En har vondt, er sår, øm, opphovnet og kan til og med ha gangsperr både her og der.

Det gir seg nok etter et par uker, gi kroppen litt tid :)

Skrevet

Joda, tenker nok at alt er som det skal, men synes i blandt det blir verre en det var helt i starten. Er 10 dager siden nå, så tidli enda :)

Skrevet

Har du hatt bekkenløsning i svangerskapet?

Skrevet

Ofte blir det litt verre litt etter fødsel, fordi man rett etterpå produserer endel endorfiner. (kroppens eget smertestillende hormon, men det vet du sikkert :) ).

Når den produksjonen avtar litt etter litt kjenner man litt mer på smertene... Kanskje du har hatt bekkenløsning i svangerskapet? jeg kjente ikke noe til den de første dagene etter fødsel, det kom gradvis tilbake.. Jeg er ingen lege eller noe sånt, men dette var det fysioterapeuten min som sa til meg.

jaja, er nok uansett ingenting farlig. Gratulerer med den lille, håper du er fort i form igjen :)

Skrevet

Sydde du mye under fødselen? Jeg fikk en god del sting, og hadde vondt i 2 uker etterpå. Tok sin tid før jeg kunne sitte skikkelig, eller bevege meg skikkelig. Men det er mulig jeg fikk litt bekkenløsning etterpå også.

Jeg hadde akkurat slik som du beskriver det, og kan enda få det litt av og til, selv om det er 2 mnd siden jeg fødte. Stingene har grodd skikkelig og alt, så jeg tror nok jeg bare har slapp bekkenmuskel enda ;(

Får håpe det fikser seg snart for deg! :))

Skrevet

Har hatt bekkenløsning i svangerskapet ja, og fremdeles ikke kvitt det. Sydde 4-5 sting, så kan vel ikke klage. Ble klippet. Vi må vel lide oss gjennom det til det endelig er over :)

Skrevet

Har hatt bekkenløsning i svangerskapet ja, og fremdeles ikke kvitt det. Sydde 4-5 sting, så kan vel ikke klage. Ble klippet. Vi må vel lide oss gjennom det til det endelig er over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...